Mijn baby van 4 mnd heeft hardnekkige buikgriep!

Hi Mariska,

Het gaat op en af sinds de antibiotica. Koorts is weg en diarree ook en het lijkt alsof ie idd minder snotterig is, maar hij piept als hij gevoedt is en hoest nog flink.
Ik zit nu op de 3e dag van de antibiotica! Maar op het begin heb ik het niet helemaal goed gedaan (stond ook verkeerd op het medicijnflesje) Ik heb gewoon 3x dgs gegeven ipv 3x in een etmaal met 8 uur ertussen. En ik merkte ook dat als ik het toediende met het tuitje dat hij het vaker terugspuugde waardoor natuurlijk een gedeelte van het medicijn verloren ging. Nightcare gebeld en vanaf dag 2 braaf iedere 8 uur gegeven en het medicijn in de speen met wat melk gegeven en nu gaat het beter.
Denk dat ik ook maar aan de antibiotica ga want ik ben nog nooit  in mijn leven zoooo ontzettend snipverkouden en beroerd geweest!
Gaat alles nu goed met Feline? (leuke naam trouwens)
Groetjes Tash

Hoi Tash,

Bij Feline werd het pas echt beter op de 6de dag. Die antibiotica slaat da pas aan denk ik?
Ik lees eigenlijk nooit een bijsluiter als ik voor mezelf iets krijg, zeker omdat de dokter meestal het uitlegt en dan gaat het wel goed.
NU heb ik wel gekeken, gelukkig maar, want het moest inderdaad om de 8 uur. En mijn dokter heeft dat niet duidelijk tegen mij gezegd, ik vind dat niet netjes van haar.
Ja goed idee om het met een beetje melk te geven! Ik gaf het net voor haar flesje en ze vond het lekker, want er zit een smaakje aan.
Als je zelf ook zo'n last heb moet je echt iets halen, anders blijf je elkaar aansteken. Ik moet zeggen dat ik niet zo vaak medicijnen slik, ik laat het liever vanzelf over gaan, maar als ik daardoor kan voorkomen dat ons kleine meisje ziek wordt. Tja dan doe je het wel.
Ik hoop dat 't snel beter gaat met jullie!

groetjes Mariska

ps Dank je wel, en de naam wordt steeds vaker gegeven.... op oktober forum is een Marisca die haar dochtertje Feline heeft genoemd. stom toevallig he

Terug
Bovenaan