mijn borsten groeien niet in de zwangerschap?

Hallo allemaal,

Ik lees alleen maar over groeiende borsten tijdens de zwangerschap maar ik merk hier niets van. Ben nu 31 weken ... en vraag me af wanneer ik een voedingsbeha moet gaan kopen of toch maar even wachten?

In het begin van mijn zwangerschap zei de verkoopster bij Hunkemoller nog lachend dat ik wel vaker van maat zou wisselen in de zwangerschap en kocht ik een meegroeibeha. Deze gebruik ik niet eens en ik draag nog steeds mijn oude beha's ...  

Tja, dit is wel goedkoop natuurlijk

Zegt dit iets over wel/geen borstvoeding kunnen geven?

Groetjes  Esther  
 
Hoi Esther,

Ik ken het! Ik zit in de 29ste week en heb ook niet het idee dat mijn borsten nou vele malen groter zijn, voller en mooier. Gewoon gewoon, zoals altijd. Ze zijn iets gevoeliger maar hebben nooit echt pijn gedaan. Ik weet niet of dit iets zegt over de uiteindelijke borstvoeding.

Ik heb ondertussen wel voedingsbh's aangeschaft. Ze zitten gewoon fijner. Ik kreeg van mijn oude beugelbh's uitslag omdat mijn buik er te veel tegen aan drukt.
De voedingbh's rekken lekker mee dus mochten ze nog groter worden dan ga ik er vanuit dat ik ze nog gewoon aan kan.

Ik heb wel gehoord dat vrouwen met kleine borsten meer last hebben van 'groeiende borsten', dan vrouwen die wat meer hebben. Ik heb zelf cup F dus tjah....groot genoeg zou je zeggen...misschien daarom dus. Wel vervelend hoor, er is maar keuze uit 1 bh meestal en dat zijn niet de goedkoopste.

Overigens ben ik laatst wakker geworden met wat licht melkverlies...op mijn lakens en huid. (raar hoor haha) dus ga er vanuit dat alles gewoon werkt!

Succes met de laatste weken van je zwangerschap en maak je vooral niet druk.....! Ze doen het heus wel :)

Groetjes,

Digna
 
Hahaha, grappig!
Ben nu 33+ weken en ik heb dezelfde gedachte vanmorgen gehad..........draag al vanaf het begin dezelfde meegroeibeha's en die gaan echt niet strakker zitten......
En ook ik heb van mijzelf al een cup D, dus misschien is dat het idd wel...............
Ik heb overigens nog geen melk verloren.........

Gr. Rimke
 
Ha meiden!

Tijdens mijn zwangerschap groeiden mn borsten ook niet enorm hoor. Van een A-cup naar een B. En dat pas vanaf een week of 30 ofzo.

Het zegt niets over het geven van BV: het loopt bij mij als een trein! En ik had tijdens mn zwangerschap niet 'gelekt'.

Oftewel: het zegt allemaal niets, komt goed!

Fijne zwangerschap!

Ukkie26, mama van Lise, 02-04-08

PS: tip: voedingsBH van Noppies, ik vind ze geweldig!!!
 
hee meiden

ik ben 4 wk geleden bevallen van onze zoon
en mijn borsten waren tijdens de zwangerschap ook niet gegroeid
kwam ook nog geen melk uit of iets
toen ik ben bevallen (6wk te vroeg) kwam de melk heel snel op gang en had en heb enorm veel melk!!
nu zijn me borsten wel ruim een maat groter gegroeid

xx
 
Bedankt voor jullie reacties .  In mijn geval is het niet omdat ik al  van nature een grote maat heb. Een B cup.  

Gelukkig zegt "het niet groter groeien"  niets over het wel/niet BV kunnen geven.
 
Blijkbaar verschilt ook dit van vrouw tot vrouw net als andere zwangerschapskwaaltjes, kwalen en symptomen.

FIJNE ZWANGERSCHAP.

Gr Esther

 
hoi hoi,

ik ben nu ruim 28 weken, en ben van een 80 C naar een 85 C gegaan. Niet echt spectaculair dus. Ik ben er eigenlijk wel blij mee, want ik vind ze groot zat. Zo blijft het ten minste een beetje in proporties.

Volgens mij is het trouwens niet voor iedereen zo dat de borsten zo flink groeien hoor, Ik zou me er niet druk om maken.

gr. Peet.
 
hoi, heerlijk ik zou er maar blij mee zijn! die van mij waren al niet zo klein (75 D) en ze beginnen nu echt flink te groeien, eigenlijk pas ik nog maar 1 bh (nog maar net eigenlijk) en ik heb een meegroeibh maar die vind ik zooooo oncharmant! vooral als je hempjes draagt met mooi weer, dan komen die brede bandjes overal onder uit piepen! heeft iemand nog tips voor een beetje een mooie meegroeibh?
groetjes sabine
 
Terug
Bovenaan