mijn borsten groeien niet in de zwangerschap?

Ik ben van 75 C naar een 80 E gegaan, dus er is volgens mij geen lijn op te trekken of ze wel of niet veel groeien.
S77 ik heb bij Prenatal in de aanbieding een mooie voedings bh gekocht die iets ruimer zit om een mooie bh te hebben. Zo ver ik heb gezien bestaan mee groei bh's alleen die heel hoog aansluiten en hele brede bandjes. Ik heb er 1 van en was deze elke keer uit maar was hem ook wel zat met dit mooie weer. Dus maar erop gegokt dat ik de komende 13 weken niet veel grotere borsten krijg.
 
tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten niet gegeroeid . dat is wel een beetje jammer , want meestal is het zo , dat als je borsten 1x gegroeid zijn na je eerste zwangerschap dat ze daarna meestal niet veel kleiner meer worden
 
Ik ben van cup 75D naar 80I gegaan en nu 5 maanden na de bevalling zijn ze nog steeds niet gekrompen:( qua borstvoeding kwam het echt extreem langzaam opgang en kreeg ik een paar keer hele erge borstontsteking denk dat het kwam doordat het gewoon te vol was en daardoor de melkkanaaltjes niet genoeg ruimte hadden.
Dus volgens mij is het juist beter als ze niet zo hard groeien zo houden de melkkanaaltjes ruimte om goed te doorlopen!
 
Hey!
De grote van je borsten heeft niks te maken met melkproductie of hoeveel melk je produceert. Wat borsten eigenlijk groot maakt is voornamelijk vetcellen en niet melkklieren. Kleine borsten bevatten meer melkklieren dan vetcellen en grote borsten bevatten meer vetcellen dan melkklieren.
Ik ben nu 31 wkn en mijn borsten zijn wel gegroeid. Begon al vroeg dus had voedingsbeha's gekocht en doe daar nog steeds mee. Me moeder dacht nog dat ik te vroeg beha's heb gekocht maar ze passen nog goed. Ik denk dat ik van mijn B cup naar D ben gegaan. Ben er niet heel erg blij mee want ik heb stretchmarks bij me borsten...
Maar je hoeft je niet druk te maken over je melkproductie omdat je borsten niet gegroeid zijn. Je kan ook informatie vinden hierover op ouders van nu of andere sites. Las het van de week nog.
Succes met je zwangerschap!
 
Bij mij ook 0.0 gegroeid .... helaas!! Had het wel eens willen weten hoe het zou zijn om een beetje iets meer te hebben.  Overigens wel goed borstvoeding kunnen geven hoor.  Ze zeggen dat daar inpricipe alleen maar een tepel voor nodig is ..
Groetjes
 
Terug
Bovenaan