Mijn buik bubbelt

Hey,

Ik moest het even delen:
Ik heb steeds vaker dat ik mijn kindje echt kan zien bewegen!! Zo ontzettend leuk!!
Gister kon mijn man het ook echt heel duidelijk zien. Hebben samen echt 10 minuten gewoon naar mijn buik zitten kijken...

zwanger zijn is zo bijzonder :)

volgens mij, zijn onze kindjes nu al een spelletje met ons aan het spelen, want ook als ik het aan mijn man willaten zijn, is het kindje heel stil en beweegt niet. En dat is al zo vaak gebeurt dat ik echt denk dat hij/zij het express doet.
aan de ene kant ook wel grappig.

veel liefs
Marloes

Haha bij mij precies hetzelfde. Ook als mijn vriend (of iemand anders) een hand op mijn buik legt stopt hij :)

Maar het is echt bijzonder op mijn buik te zien bubbelen.

Liefs Liselotte

haha hier ook hetzelfde verhaal..:p

Mijn nichtje en vriendin vragen al heel lang of ze mogen voelen maar hoe druk de kleine ook is zodra er een "vreemde" hand op mijn buik komt is het meteen rustig..:p
Kleine boefjes hea haha..:p

Liefs Maris

herkenbaar :D

Mijn buik bubbelt ook regelmatig heen en weer en dan wil ik het laten zien en dan stopt die eigenwijze krummel... of als papa wil voelen is het ineens rustig..
Ik zeg ook steeds tegen mijn man, die kleine speelt nu al een spelletje met jou 'papa plagen' :p

Lekker van genieten allemaal :D
Liefs

Vaak als mijn man even wat langer geduld heeft dan begint de kleine wel weer.. en dan voelt hij het wel :D

Grappig dat het bij iedereen zo is..
Heerlijke kleine boefjes hebben we toch ook!

Terug
Bovenaan