Mijn buik bubbelt

Mooi is dat hè?!
Ik heb het zelf al een aantal keren gezien, helaas mijn vriend nog niet. Die is iedere jeer te laat als ik hem roep. Maar dat komt vanzelf wel!

gaaf he!
onze kleine is soms zo hard bezig dat mijn hele buik van de ene naar de andere kant schommelt.
de kids vonden het ook zo leuk om te zien.

en idd als ik alleen al zeg : kijk eens naar mn buik" dan stopt ie al

Ja dat is al een paar weken bij ons hahaha, en vandaag voor het eerst een pijnlijke trap tegen mijn onderste rib links.. pfffff ik schrok me kapot.

Geniet van je mini in je buik, en het gegolf en gebubbel

Liefs

Mijn buik bubbelt ook! Hahaha, soms heeft 't echt de gekke 10 minuten en dan blijft 't maar schoppen! Ik heb sinds ong. een week ook dat ik harde stukken voel in mijn buik, volgens mij voel ik dan een ruggetje of een bips, maar dat kan ik niet helemaal goed voelen nog. Of heel soms echt duidelijk een voetje!

Manlief geniet er ook echt van als de kleine lekker tekeer gaat, soms stop 't inderdaad direct zodra er een 'vreemde' hand op mijn buik komt, maar vaak zat gaat 't gewoon lekker door.

Dat is het gezellig ervan!

Die papa's hebben gewoon een rustgevende invloed op de ukkies. Bij ons precies het zelfde, maar als ik bij de osteopaat ben bij de eerste aanraking 1 en al beweging. Heeft zeker door dat dat vreemde handen zijn ;-).

Terug
Bovenaan