Mijn buik....

hoi josh (zusanne eigenlijk ;))
Wat een brutaliteit zeg...rare mensen heb je erbij!

en wat je groei betreft...het is je tweede...de rek is er al uit he, ik merk dat ook...maar werd ik bij jasmay erg onzeker als mensen iets zeiden over mijn buikomvang, oooh,wat klein, ooooh, moet je bijna bevallen!!!????
nu ben ik alleen maar trots!
wat maakt het uit hoe zwaar je bent, groot of klein...met de echo is bewezen dat de groei goed gaat, super dan toch....ik weet ook wel dat die chocolade letters voor mijn man,mijn dochter en mij waren bedoelt maar je kan wel raden wie ze allemaal al heeft opgesmikkeld...lang leve december!
vreetmaand...in mei gaan we weer aan de wandel en dan zullen we wel weer zien!

maar opmerkingen van mensen...tja, hoofd omhoog,rug recht en trots als een pauw je weerwoord klaar hebben!
geniet lekker van je mooie zwangerschap!!!!!!
liefs lot.

Hoi (mama van) Josh ;-),
ik zou het ook pijnlijk vinden... maar ja... soms zijn de mensen (on)bewust niet lief tegen je alleen omdat je niet in hun plaatje past of zo. Ze moeten meer naar hun levens kijken en meer voor hun eigen levens zorgen ipv met iemand anders leven te bemoeien. En de opmerkingen ... ah... je moet maar stevig op je schoenen staan ... dat is er ... want ja ze houden maar van al dat commentaar en soms ook ongevraagde advies opleveren.
Ik heb ook van alles gehoord, maar ik had me van te voren bereid om daar niets er vanaf te trekken. Er zijn natuurlijk ook hele lieve reacties geweest maar ook heel veel van die opmerkingen waar in dacht..."waar haal je dit in god's naam vandaan". Het belangrijkste is... ik ken mezelf, ik ken mijn verhaal en heb mijn leven zelf in de handen en daar heeft niemand iets erover te zeggen. Ik heb niemand lastig gevallen met mijn (toen niet vervulde) kinderwens en ik heb ook nu niets met hun te delen. Ik ben blij met mijn leven zoals die is en ik hoef niets aan iemand uit te leggen, toch?
Ik wens je een fijne zwangerschap en een mooie tijd samen met je zoontje en je familie en straks en fantastisch leven als moeder van twee kinderen.
Kin omhoog en je hebt niets om voor te schamen ... mensen die er iets van zeggen, waarschijnlijk wel.
veel liefs, Keti.

Hoi!

Echt belachelijk!! Waar haalt je buurvrouw het lef vandaan...Ik vind het ontzettend knap van je dat je het in je eentje doet!!! Probeer je er niets van aan te trekken en lekker te genieten....Ik weet wel dat dat niet makkelijk is, ik heb ook van alles aan moeten horen toen wij vertelde dat ik zwanger was, maja dat zijn de mensen die zelf gewoon een ontzettend oninteressant leven hebben denk ik altijd maar..

En ik wil nog tegen je zeggen (net als iedereen hier): Je moet trots zijn op jezelf!!

Liefs,
Daan

Terug
Bovenaan