mijn comp reageer niet

A

Anoniem

Guest
de tekst zeg het al mijn comp doet niet wat ik wil hij moet uit maar heb geen zin?????????????????/   hoe kan dat

haha, geen idee. Ik heb best verstand van computers, maar soms zijn het toch zulke rare dingen................. misschien een niet-uit-kunnen-virus? schijnen meer forumdames af en toe last van te hebben .

hihihi zal dat het zijn wel erg hoor zo een virus hmmmmm zal dalijk eens kijken of ik hem er uit kan krijgen

tja, het schijnt zich razendsnel te verspreiden en er is nog geen anti-virus voor uitgevonden. Ik heb er nu ook last van.

Misschien moeten we Symantec waarschuwen?

maar het ergste is dat ik morgen om 6 uur moet werken en nu ie niet uit wil wel heel lastig hihihi

Poeh, 6 uur da s vroeg! dan is het nu inderdaad wel bedtijd, haha. Wat ik dan altijd doe is alvast tandenpoetsen, dan even kijken of mijn computerprobleem opgelost is. Zo niet, dan nog even plassen, nog een keer checken. Lensjes uit en als het dan nog niet over is, pyama/nachtjapon aan. Tja.... en dan is het meestal wel gelukt. Succes, hihi en als ik even mijn mond moet houden, moet je t zeggen

nee ben je gek ik vind het wel gezellig maar ik ga het dalijk toch maar proberen anders ben ik bang dat ik 6 uur op het werk niet haal hihi het is wel vroeg maar het is maar een keer in de week dat scheelt hihi
nou ik ga eens kijken of het werken wil zoals jij het zei

Terug
Bovenaan