mijn comp reageer niet

en jij hebt vast geen werk waarbij je 8 uur achter elkaar kan zitten suffen achter een computer (zoals ik, hihi).

nee hihi alhoewel ik werk op een thankstation maar er kom zoveel meer bij kijken dan alleen kassa

toch niet handig om daar in slaap te vallen dan. Haha,  'ja maar ik  WIL mijn benzine wel betalen, maar ik KAN niet betalen want ze slaapt!  Zit je alleen, of met collega's?

zit met een collega dus we houden elkaar wakker hihi wel leuk hoor morgen ochtend die gasten die terug komen van het stappen heb altijd de grootste lol nee ik slaap vallen doe ik niet heb ik gelukkig nog nooit gehad ook niet toen ik van het stappen door ging om te werken is wel ff gelden maar ok ik hield het vol hihihi

haha, dat moet een brakke tijd zijn geweest, direct na het stappen naar je werk. Dat kan nu natuurlijk niet meer, he  
Je zal inderdaad best een leuk publiek hebben, zo zondagochtend.

'ja maar die tijd van toen was wel geweldig echt heerlijk nee nu doe ik het mezelf niet meer na kan je toch merken dat je wat ouder wordt  maar het geeft niet dit is ook weer een heerlijk tijdperk zo met mijn twee mannen morgen is het lekker papa dag hihi ach ik ben om 15 uur al weer thuis dus das wel lekker  

maar volgens mij gaat mijn computer anders doen

Terug
Bovenaan