Mijn complinenten

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen  mama's en kindjes van Zomer 2006,

Ik ben Annemiek en kom van het voorjaar 2007 forum. Nu lees is al een hele poos bij jullie stiekem mee en zo af en toe steel (oeps sorry, stelen mag eigenlijk niet...) ik leuke ideetjes voor topic.
Ik wil jullie graag mijn complimenten geven voor de gezelligheid en eenheid op jullie forum. Je kunt goed merken dat jullie inmiddels elkaar goed kennen, dat jullie aan elkaar denken en elkaar respecteren. Ik heb soms het idee dat ik stiekem bij een gezellige woonkamer aan het binnengluren ben.

Maar goed, dit wilde ik jullie even vertellen.

Ga vooral op deze fijne manier verder, dat is fijner en werkt echt mee aan het respect voor anderen, wat je tegenwoordig, jammer genoeg, niet zoveel meer ziet.

Groetjes,

Annemiek en Rowan (02-03-2007) en Wesley (28-06-1988)

Dat is lief om te horen en gluur lekker binnen hoor, dat doen wij ook bij anderen!

Hoi Annemieke,

Wat leuk dat je zo af en toe meeleest en soms ook wat"steelt",geeft niet hoor.Bedankt voor je complimenten,het is hier idd heel gezellig en ik hoop dat dat nog heel lang zo blijft,de meiden en hun verhalen en vragen en foto's van hun geweldige kids horen nu bij mijn dagelijkse leven en het zou een gemis zijn als dat er niet meer zou zijn.
En wat heb je toch een knap menneke,mooie foto hoor.

Liefs Kiity en Tess(22-09-'06)

dat is nou leuk om te lezen, bedankt voor je compliment. enne ik lees ook stiekum bij jullie mee hoor

Groetjes sandra (nick 01-09-2003 en Tess 10-08-2006)

Wat lief dat je even een berichtje achterlaat. Voel je welkom in onze woonkamer hoor!
Wat een lekker mannetje heb je zeg! Veel plezier op jullie voorjaar 2007 forum. Maak daar maar wat gezelligs van! (een beter forum begint bij jezelf toch?)
Liefs Nelleke

Hoi Annemiek,

Wat leuk dat je hier reageert!
Ik zie het forum alsof ik er een heleboel zussen bij heb gekregen. En die zussen zou ik ook voor geen goud kunnen missen hoor!
Ik zou zeggen: blijf lekker "stelen" hier en maak bij jullie op het forum maar net zoveel gezelligheid als hier!
Ik moet nu op gaan schieten want ik ga naar Spakenburg, heb daar afgesproken met iemand van ons forum!!!

Doei doei

Groetjes van Cissy mv Fabio

PS wat een heerlijk ventje heb je!

Geen probleem hoor!

Wij zijn zelf ook wel trots op ons forum! Morgen hebben we ook weer afgesproken met een paar van het forum, ik zou zeggen, blijven spieken, want def oto's van het uitstapje kun je dan al weer snel hier zien.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Wees altijd welkom in onze gezellige zomer-mama's huiskamer hoor, het is een heeele grote kamer, dus......... Gezellig!!!

groetjes Monique mama van Marit 26-08-2007

Terug
Bovenaan