Hallo zomermama's,
Bedankt voor de leuke reactie's. Het doet me dus echt deugd dat er nog mensen op onze aardkloot rondlopen die aan elkaar denken.
Ilja,
Inderdaad zit er bijna 19 jaar tussen mijn kinderen. dit was eigenlijk niet de bedoeling. Want om met je bijna 44 jaar nog voor een ukkie te kiezen, alleen het risico al wat je loopt. Dat is wel iets om even bij stil te staan. Nou had ik geen gelegenheid gehad om er bij stil te staan, want ik kwam er bij 22 weken en 3 dagen achter dat er iets groeide in mijn buik. Ik was al bijna 2 jaar bezig met een vervroegde overgang en mijn oudste knaap die woont al sinds vorig jaar op zichzelf. Dus dan denk je iets meer tijd aan jezelf te kunnen gaan besteden. Ik heb ook gelijk een vruchtwaterpunctie laten doen omdat ik zeker wilde weten of ons kindje gezond was. Nou dat was/is hij zeker.
Na een geweldig fijne zwangerschap (nou ja, halve zwangerschap) ben ik met 42 weken (op 2 maart 2007) bevallen van Rowan (een flitsbevalling van wel 2 minuten). Ik was na enkele uren al weer thuis en heb alleen die avond op mijn bed gelegen en vanaf de volgende dag draaide ik mijn huishouden weer.
Het is wel een hele omslag om weer een kleintje in huis te hebben maar alles gaat tot op heden van een leien dakje. Dit na een heel turbulent jaar want 3 weken voordat ik zwanger was geraakt heeft mijn oudste zoon Wesley een ernstig auto-ongeluk gehad waarbij zijn toen evenoude neef (toen allebei 17 jaar) om het leven is gekomen en Wesley zijn nek brak. Gelukkig is hij er helemaal bovenop gekomen en mag zich inmiddels een grote broer noemen. De naam Rowan is een combinatie van de eerste letters van mijn hubbie Ro, de W van Wesley en uiteraard de An van Annemiek.
Inmiddels is dit toch nog een flink verhaal geworden ... sorry.
Hier nog even een fotootje van mijn 2 binken.
Groetjes,
Annemiek