MIJN DOCHTER 1JR EN 3 MND OUD EN WEEGT MAAR 7,2 KILO!!!!!! WIE NOG MEER??

Als je zelf ook klein bent of je nou licht bent ofzwaar dan zo ik denken dat het logisch is dat je kleine   ook zo is. Bij de bevalling zeiden ze tegen mij dat meisje te licht is maar bij de controles zij de verloskundige steeds dat ik een kind je van 6,5 pond zou krijgen en dat kreeg ik ook. Ze was niet de zwaarste maar ze was best wel lang. Zelf ben ik 1m55 en woog altijd tot voor de zwangerschap 50 kilo. Dus ja, ik verw8te geen reuze baby want dan was ik dood hihi.
 
Hallo!
Mijn dochtertje is nu 16 maanden en die weegt hetzelfde en ze eet ook goed.
Ze is wel een paar keer ziek geweest en in die tijd is ze gaan lopen ook nog dus ze was zelfs ietsje afgevallen.
Ze heeft nu maatje 74/80.
Maar bij ons zit het ook in de familie, veel dunne mensen, en dr oudere zus van bijna 4 weegt ook niet veel, die weegt nog geen 13 kilo.
Maar ze eten goed dus ik maak me geen zorgen.

Alleen de kleinste van mij die slaapt dus 's nachts niet door.
Ze heeft een virusje in dr mond gehad waardoor ze ook 5 dagen niet had gegeten maar ze wilde wel veel drinken, ook snachts dus en nu krijg ik dat er niet uit.
Laten huilen zeggen natuurlijk veel mensen maar dat vind ik ook niks  voor dr zus.Heb het al wel eens volgehouden tot een uur maar dat hielp eigenlijk niet.
Wel heb ik op internet ergens gelezen dat ik er steeds minder drinken in moet doen en dat het dan met 2 weken over is. Nou zou het zo zijn?
Ben erg moe door die paar keer per nacht dat ik eruit moet, en ben het nu een beetje zat!
Dus heb je een tip voor me?

groetjes Debora
 
Terug
Bovenaan