Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd ik ben ook voor de 1e keer in verwachting en ook gelijk van een tweeling.
Die van mij zijn wel 1 eiig .
Ik was/ben ook enorm bang voor wat er komen gaat en hoe alles gaat lopen. Maar met de nodige steun kom je er wel.
[quote quote=10121240]Gefeliciteerd ik ben ook voor de 1e keer in verwachting en ook gelijk van een tweeling. Die van mij zijn wel 1 eiig . Ik was/ben ook enorm bang voor wat er komen gaat en hoe alles gaat lopen. Maar met de nodige steun kom je er wel.[/quote]
Ja heel bang en dubbele gevoelens. Woensdag over een week moet ik weer voor een echo om te kijken of beide kindjes goed groeien, daarna word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en nemen ze het daar over. Het was fijn om te horen dat de grootte/leeftijd van de baby's niet veel verschilden en beide hartjes goed en krachtig klopten. Nu 2x zo bang dat het fout gaat of dat eentje het achter wegen laat.
Alles dubbel aanschaffen.
Hoe ver ben jij nu in de zwangerschap? Veel last van misselijkheid of gevoelige buik? Bij welke week werd jou buik al echt zichtbaar voor jezelf of voor de buitenwereld? Hihi