Mijn geluk is duidelijk op...

Jeetje zeg, dat is niet leuk! Ik vind het echt heel rot voor je dat alles zo in de soep gelopen, maar ook voor jou gaat de zon dit jaar echt nog wel schijnen, meis. Kop op: na regen komt zonneschijn!! Die pijn is wel erg klote en hoop dat ze daar ook snel wat aan gaan doen. Sterkte!

hoi karin,

ik hoor bij het najaars-forum, maar kom af en toe gezellig meelezen, maar is er wel een planning voor een operatie dan? om de galblaas te verwijderen? ik heb ook galstenen gehad, na de eerste zwangerschap en ik weet hoe het voelt, want die pijn is echt niet te beschrijven!! en wat vervelend dat dat dan op zo'n avond nou net komt opspelen he, bij mij is de galblaas weggehaald en heb daarna nooit geen problemen meer gehad, sterkte ermee!

groetjes susanne

Goh meid, wat vind ik dit allemaal rot voor je. Zeker op zo'n dag als je eerste trouwdag! Heel veel sterkte dan maar weer. Ik duim voor je!
groetjes van Ruth

Je zou idd zeggen dat het nu zo onderhand toch wel een keertje genoeg is geweest met die pech van jou...echt enorm vervelend voor jullie en vooral voor jou.
Ik hoop voor je dat die galblaas er snel uit mag, dit is geen doen zo.
Heel veel sterkte!!!
Gr Irene

Karin,

ik weet wat je voelt. Vreselijk. Ik had altijd maagpijn. Van die vreselijke maagpijn aanvallen. Tenminste dat dacht ik. Op een zeker moment heb ik een keer een aanval gehad die zo heftig was, dat ik buiten bewustzijn raakte. De EHBO die er bij was vertelde me later dat hij bang was   dat ik ter plekke zou overlijden. Ik was helemaal weg en ze kregen   me niet bij. Blijkbaar was de pijn zo heftig dat mijn lichaam op die manier reageerde.

Ik ben toen met een ambulance naar eenz iekenhuis gebracht. Eerst dachtenz e aan een longembolie. Dus direct aan de antistolling. Daarna ben ik overgebracht naar een ander ziekenhuis (dichter in de buurt van waar ik woonde) en daar zijn ze verder gaan zoeken. En wat bleek galstenen. gewoon simpele galstenen, maar oooooooh wat kunnen die een pijn doen.

ik ben daarna geopereerd en ik heb nergens mere last van gehad. Al mijn vage misselijkheden van daarvoor waren verdwenen.

Mied ik wens je heel veel sterkte. Ik las dat hetnog even duurt voordat ze je galblaas gaan verwijderen. Kijk uit met vet eten zou ik zeggen, alhoewel ik me afvraag of dat echt helpt, maar baat het niet dan schaadt het ook niet.

Succes

Miep

Terug
Bovenaan