Mijn gevoel zat goed!

A

Anoniem

Guest
Afgelopen week genoeg berichtjes geplaatst door mij dat ik meende zwanger te zijn en uitendelijk toch ongi werd...
Nu is mijn ongi heel raar verlopen. Eerst 2 dagen alleen helderbloedverlies (begint bij mij altijd met donkerbruin) na (soms heftige) krampen die in golven kwamen (anders dan 'gewone; ongikrampen bij mij), daarna 2 dagen flinke bloedingen gehad en vanmorgen niets meer: geen krampen en geen bloed.
En (wat ik nog niet eerder heb verteld) zondagochtend (de dag dat de krampen begonnen) een knalpositieve ovulatietest (bij gebrek aan aanwezige zwangerschapstesten).

Nou kwam gisteravond een vriending ff een bakkie doen en zij dacht deze 'menstruatie' als zeer vroege miskraam te herkennen. Zij heeft er zelf ook 2 gehad die allebei op deze manier zijn verlopen.
Als dat zo is, is mijn gevoel wel degelijk goed geweest!
Straks eerst maar eens bellen met de gyn om te kijken wat die ervan zegt.

Was wel ff schrikken toen ze dat zei trouwens! Ging er eigenlijk vanuit dat mijn lichaam me wee voor de gek hield en die positieve test, nou ja, die zalwel toeval zijn geweest...

Liefs Daisy

Het zou inderdaad kunnen. Vroege miskramen komen best veel voor,maar vaak hebben mensen dat niet in de gaten omdat ze toch ongesteld moeten worden. Het feit alleen al dat je zelf heel goed voelde dat het anders was, zou kunnen betekenen dat je inderdaad zwanger bent geweest, maar dat het niet is blijven zitten. Ik ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.

Heey meid,

Wat ontzettend jammer nou!!!! Hetzelfde verhaal dus! Schrikken hé als ze dat ineens tegen je zeggen?! Hoe voel je je nu dan? Ik ben benieuwd wat je gyn ervan vind. Mocht het wel zo zijn dan ben je dus toch zwanger geweest en lukt het dus wel!!! Dat is het positieve hieraan. Verder is gewoon k*t!

Veel liefs ciomama

Hay meid,

In mijn ogen had die vriendin beter niks kunnen zeggen, wat heb je eraan? Denken dat je ongi bent is altijd beter dan denken dat je zwanger was....

ik had dit voor je verzwegen, om je te beschermen......

sterkte met dit idee!

xxxxxxxxxxxxxx mij

Hmmm apart meid. Kan natuurlijk best een vroege miskraam zijn maar je hebt geen zekerheid! Sterkte, ben benieuwd wat de gyn zegt. Succes!

Ik heb zelf heel goed gevoeld dat het foute boel was. Toch een stukje intuítie denk ik.

Net de gyn gebeld en zij vertrouwd het ook allemaal niet. Ook zij bevestigde de miskraam. Donderdag 9 juni een afspraak (lang leve de hemelvaart :( ) en dan hoor ik verder hoe of wat...

Ach ja, daar komt het codewoord weer: afwachten!!

X

Terug
Bovenaan