Mijn gevoel zat goed!

Thanx... hoop dat het allemaal meevalt donderdag, want ik zie er nu al tegenop!

hoi meid,
jeetje zeg, en dan nog tot volgende week afwachten.
helaas herken ik je verhaal maar al te goed. bij mij het zelfde gebeurt eind jan. begin feb. ook een vroege miskraam. met 5 zes weken. toen een klein weekje na mijn nod 2 dagen ongi met krampen. en weer een weekje later weer 2 dagen helder rood. moest toen ook nog een week wachten op een echo en daar was toen niets meer op te zien.
ondertussen 4 mnd verder en ruim 5 weken zwanger.
ik wil je heel veel succes wensen en duim voor je dat je toch nog goed nieuws krijgt (al raad ik je aan je voor te bereiden om geen goed nieuws)

ow, balen zeg!! Ik ben benieuwd wat de gyn zegt donderdag. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop zie. Heb je dit gevoel vaker gehad?? Ah, sh*t meid, dat het zo gelopen is. En wat ciomama zegt: als het zo was is het positieve hieraan wel dat het lukt om zwanger te worden... Maar ja.. Nu moet het nog blijven zitten. Je verdient het meid!

@ las,

Bij mij was het nog allemaal wat eerder, rond mijn nod. Toch al volop verschijnselen en een positieve test!
Maandag en dinsdag hevig ongi, zo goe als zonder stolsel, maar vanaf dinsdagavond ineens helemaal niets meer. Geen kramp en geen bloed meer, niet eens een drupje. Vanmorgen nog een testje gedaan voor de zekerheid, maar negatief.

Ik ga er dus gewoon vanuit dat er niets meer zit.

Dit was de eerste keer dat ik me zo voelde, dus dat betekent wel dat ik dus aardig van mijn lichaam uit kan gaan. Heb vaker een twijfel gehad, maar dit keer was ik er (onbewust) gewoon zeker van dat het raak was.

Ik wacht donderdag af.... Vantevoren goed de vragen en het verloop van afgelopen week op papier zetten.
Intussen ga ik door zoals gewoon, dus ben weer met ovulatietesten begonnen, zoals altijd. Ik wi ltoch graag weten of mijn cyclus nu in de war ligt of dat mijn ei eraan komt. Kan ws niet klussen op het juiste moment, want ben komende week op kamp. Maakt ook niet zoveel uit, het belangrijkste vind ik nu dat ik weet of mijn cyclus 'gewoon' doorgaat en de afspraak bij de gyn dinderdag.

En, het lukt idd om toch zwanger te worden! Heb wel eens horen zeggen dat je na een miskraam een ietsiepietsie meer kans hebt, dus wie weet!

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal, ook al dringt het bij mij nog niet zo door... Ben er nog opvallend rustig onder.

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan