@ las,
Bij mij was het nog allemaal wat eerder, rond mijn nod. Toch al volop verschijnselen en een positieve test!
Maandag en dinsdag hevig ongi, zo goe als zonder stolsel, maar vanaf dinsdagavond ineens helemaal niets meer. Geen kramp en geen bloed meer, niet eens een drupje. Vanmorgen nog een testje gedaan voor de zekerheid, maar negatief.
Ik ga er dus gewoon vanuit dat er niets meer zit.
Dit was de eerste keer dat ik me zo voelde, dus dat betekent wel dat ik dus aardig van mijn lichaam uit kan gaan. Heb vaker een twijfel gehad, maar dit keer was ik er (onbewust) gewoon zeker van dat het raak was.
Ik wacht donderdag af.... Vantevoren goed de vragen en het verloop van afgelopen week op papier zetten.
Intussen ga ik door zoals gewoon, dus ben weer met ovulatietesten begonnen, zoals altijd. Ik wi ltoch graag weten of mijn cyclus nu in de war ligt of dat mijn ei eraan komt. Kan ws niet klussen op het juiste moment, want ben komende week op kamp. Maakt ook niet zoveel uit, het belangrijkste vind ik nu dat ik weet of mijn cyclus 'gewoon' doorgaat en de afspraak bij de gyn dinderdag.
En, het lukt idd om toch zwanger te worden! Heb wel eens horen zeggen dat je na een miskraam een ietsiepietsie meer kans hebt, dus wie weet!
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal, ook al dringt het bij mij nog niet zo door... Ben er nog opvallend rustig onder.
Liefs Daisy