mijn gevoel

hallo meiden

ik vind het een leuk forum.en vooral leuk omdat iedereen rond dezelfde zit.en met iedereen maar te babbelen over het mooiste wat ons is over komen er komt een kleine wonder in ons leven.

ik voel mij de gelukkigste vrouw van de wereld!!en vooral als de kleine druk aan het schoppen is dat is zo mooi gevoel. dit is onze eerste kindje dus extra mooi vind ik het.de kleine is erg druk in de buik,laat wel een paar x per dag merken dat hij/zij er is.ik verneem het ook al aan de handen als de kleine schopt mijn vriend nog niet maar dat komt nog wel.

we hebben 11 november de 20 weken echo,en daar leef ik echt na toe ik vind het zo spannend.en leuk want we willen het geslacht weten.wij denken allebei dat het een jongen wordt maar het is nog even afwachten.maar ik vind het belangrijkste dat de kleine gezond is.en dat maakt mij erg onzeker ben toch wel heel erg bang voor de echo.mijn vriend en ik hebben het er wel goed overgehad wat we doen als het een gehandicapte kindje is.we houden het kindje zolang het geen kasplantje gaat worden dan gaan we er overna denken om weg te halen.

ik heb zo dubbel gevoel erover,ik wil zo graag weten of het een gezond kindje is en wat het is maar aan de ene kant ben ik daar heel zenuwachtig voor!!

herkennen jullie dit??

Groetjes de trotse mama annet

Heerlijk om te lezen hoe gelukkig je bent! Ja, de mooie maanden van de zwangerschap zijn nu ook wel aangebroken hoor! Ik merk het ook: de vermoeidheid is weg, de onzekere eerste maanden zijn over, kortom: het genieten kan beginnen!
Leuk dat jullie al bijna de echo hebben, ook wel spannend natuurlijk, dat is nou eenmaal zo...Wij willen het inderdaad ook weten, moet tot de 26e geduld hebben....

Ja, de onzekerheid is echt logisch hoor, maar het zal vast wel goed zijn :)

Ik herken het wel. Hoe deprimerend het ook klinkt, je hebt nooit 100 % garantie dat het goed zit. Dus het is echt een kwestie van loslaten.

Het komt wel goed!

Oh wat fijn dat je er zo van geniet!! Vooral ook blijven doen hoor.

Ik herken het wel. ik ben ook elke zo zenuwachtig als ik op controle moet. En ik heb de 20w echo pas op 14 dec. pffff dat duurt me nog echt veel te lang.

En inderdaad wat mama van s al schreef 100 % garantie heb je nooit. Maar daar kun je niet mee bezig blijven. Probeer er van te genieten!!

Oh wat fijn dat je er zo van geniet!! Vooral ook blijven doen hoor.

Ik herken het wel. ik ben ook elke zo zenuwachtig als ik op controle moet. En ik heb de 20w echo pas op 14 dec. pffff dat duurt me nog echt veel te lang.

En inderdaad wat mama van s al schreef 100 % garantie heb je nooit. Maar daar kun je niet mee bezig blijven. Probeer er van te genieten!!

mooi is dat he zo'n kindje in je buik?
ik ben nu zwanger van de 2e. en collega's denken allemaal dat ik al verder ben dan dat ik zeg (ik werk op een callcenter dus ik spreek niet iedereen altijd.
maar ja, dat is wel grappig.
ook vragen ze of het er toch geen 2 zijn.
ik heb 24-11 de 20 weken echo. ga er wel vanuit dat alles goed is en zo niet dan kijken we wel weer verder.

Dit is ook mijn eerste dus ik ben ook helemaal happy de peppy en vooral omdat we al 2 jaar bezig zijn geweest om zwanger te raken en gelukkig allemaal op spontane wijze gebeurd is dus ik kan niet gelukkiger worden dan gelukkig haha..En de kleine is druk en beweegelijk als ik op bed lig dan gaan me handen naar me buik en dan voel ik een hele bult zitten en dan begin ik te praten zwijmel zwijmel...

Ik denk zelf heel erg dat het een meisje gaat worden en mijn vriend zegt een jongen. Maar ik heb 18 nov precies een week na me verjaardag de 20 weken echo en dan zullen we zien of de kleine er zin in heeft om alles te laten zien haha...

hallo sjaan80

mooi he als je de kleine zo voelt in je buik.dit is ook mijn 1ste en ik vind het allemaal zo mooi en geweldig maar ook allemaal heel spannend!!!mijn buik staat wel heel op spanning en mijn banden verneem ik goed!!jij dan??en wanneer ben je uitgeteld??
wat leuk dat je de echo krijgt een week na je verjaardag!!die tijd gaat snel eerst komen wij te weten wat we krijgen en daarna jullie!!!ben benieuwd of de kleine mee werkt!!

groetjes Annet

Terug
Bovenaan