mijn gevoel

Hoi Annet...

Ik ben uitgerekend op 4 april...
Ik heb af en toe als ik te snel opsta dat ik me banden voel...En als ik een drukke dag heb gehad dan is ie helemaal hard maar volgende week de 20 weken echo kan niet wachte...
Mijn vriend heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld we lagen op bed en hij had z'n hand op m'n buik en in een keer voelt hij die kleine bewegen en weer een hele bult en hij begint te gillen en huilen te gelijk zo mooi om te zien...Voel je je wel goed..
En wanneer ben jij uitgerekend?

Groetjes Chantal

hallo chantal

ik ben 1 april uitgerekend!!ja en mijn banden verneem ik ook goed hoor vooral met opstaan uit bed en van de bank.en mijn buik staat elke keer op spanning.heel apart gevoel. ja ik voel mij wel goed alleen vanaf 14 weken al heel veel last van de rug dus daarvoor loop ik bij de fysio.maar is gewoon wisslend per dag de ene dag heb ik meer pijn dan de andere dag.en ik heb de echo donderdag maar ik kan ook niet wachten.ik heb er zoveel zin in:D
is je buik al dik??en mijn vriend kan de kleine nog niet voelen.maar dat komt nog wel;)

groetjes Annet

Ik ga volgende week aangeven bij de controle dat ik last van me heupen heb als ik te lang loop dus ik hoop niet dat ik last ga krijgen van bekkeninstabiliteit maar is het zo dan is het zo..
Maar me buikje begin je nu een beetje te zien want ik ben zelf al wat voller (volslanke dame) dus ik heb al genoeg vet van mezelf haha...;-)
Ben je al wat aangekomen of wil je dat liever niet zeggen...

Liefs chantal

heey chantal

ja ik was voor de zwangerschap 71 kilo en de laatste keer was ik 73 kilo dus nog maar 2 kilo!!en jij dan??het maakt mij ook niet zoveel uit hoeveel ik aan kom na de bevalling wil ik weer gaan sporten en dan is het wel weer eraf he;)
ik hoop het ook niet voor je dat je bekkeninstabiliteit hebt is echt rot lijkt mij!!!

Liefs Annet

Toe ik de laatste keer op controle moest was ik maar 4 ons aangekomen dus ik sprong een gat in de lucht haha..
Oh meid succes vandaag met je 20 weken echo ik ben zo benieuwd en nog wel op mijn verjaardag dan is het alleen maar goed nieuws...
Ik moet wachten tot volgende week rond deze tijd hoop ik het te weten ik moet om 8.20...SUCCES

Liefs Chantal

heey chantal

dank je wel he;)ben ook erg benieuwd!!ik zal vandaag nog wel even wat laten horen!!heb hem pas om half 4 dus duurt nog even!!lang wachten hoor!!en gefeliciteerd he met je verjaardag!!en mooi dat je bijna nog niks bent aangekomen helemaal toppie!!die weken vliegen voorbij hoor!!maar het is nu 11 weken geleden dat we de kleine hebben gezien dus heb er heel veel zin in!!

fijne verjaardag vandaag!!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan