mijn hechtingen zijn nog pijnlijk!

Ik ben nu 2,5 week geleden bevallen en daarbij ingeknipt. Ze hebben 2x bij mij de hechtingen moeten verwijderen en er zit nog steeds 1 hechting in. Maar het is nog zooooo gevoelig die wond, auw auw.
Als ik een tijdje loop met maandverband in dan schuurt het en dan heb ik weer 2 dagen erge last ervan.
Het is heel vervelend want ik loop nog steeds thuis rond in mijn badjas omdat ik nog amper een broek aankan.

Wie heeft er ook nog z'on last van? En hoelang duurt het eer je weer fatsoenlijk kan zitten?

liefs
di silva

hoi di silva,

ik was flink uitgescheurd, in en uitwendige hechtingen en ik voel ze ook nog af en toe.
Of in ieder geval, dat idee heb ik, heb ook vaak nog een drukkend gevoel van onder en dat schijnt 6 weken te duren heb ik gelezen en niet iedereen heeft daar last van.
Ben precies 4 weken geleden bevallen.
Vraag mezelf ook af hoelang het ongeveer duurt met die hechtingen.
Ik kan wel gewoon zitten, alleen met opstaan kijk ik wat uit en doe ik voorzichtig.

Misschien kan iemand die eerder bevallen is er iets over zeggen?

groetjes Elise

Hoi,

Bij mijn bevalling van mijn dochter ruim 2 jaar terug had ik ook een flinke knip met in- en uitwendige hechtingen.
De eerste week kon ik nieteens zitten alleen een beetje onderuit zakken.
Daarna ging het steeds een beetje beter maar ( sorry meiden ) ik heb er toch zeker ruim 3 maanden last van gehad. Maar 1 ding is zeker niemand is hetzelfde en het hoeft bij jullie niet zo lang te duren en 1 troost, nu ruim 2 jaar verder en weer ( een bevalling gehad, 9 weken terug )  heb ik  nu nergens last van gehad.
( ik had een heel klein scheurtje en 1 hechting )

Hopelijk is de pijn bij jullie snel over.
Groetjes Marina

Hai di Silva

Zelf ben ik vorige week dinsdag bevallen, ook een knip en dus hechtingen.

Eerste dagen helemaal geen last en bij controle zag het er ook goed uit.

Maar na een dag of 6 begon het te trekken enzovoort, logisch.

Vooral als ik maandverband aan had, werd het zo erg dat ik niet normaal kon staan of zitten... met de dag erger, zeg maar.

Iedere keer zagen de hechtingen er goed uit, ze keken nog of ze niet te strak zaten maar nee hoor...

Gister dokter gebeld omdat ik dacht dat het toch wel vreemd was dat het met   maandverband steeds erger werd met irritatie.

Heb spul voor schimmelinfectie gevraagd (dit wel eens eerder gehad) en vanochtend bij opstaan.... stukken beter!

Dus meid, allicht zijn het niet de hechtingen.

liefs Danielle

Hoi,

Ik ben bijna 3 weken geleden bevallen en ik had een subtotaalruptuur. Ik ben gehecht met oplosbaar hechtingsdraad. Er zitten nu nog 2 draadjes in en die irriteren ook er. Ik hoop dat ze snel oplossen want voor de rest voelt het eigenlijk best goed. alleen de plek waar die 2 hechtingen zitten is het nog erg gevoelig...

groetjes Pauline

Hoi,

Ik ben 3 weken geleden bevallen en ik had een totaal ruptuur. Ik had 7
hechtingen en dit is gelijk door de gyn gehecht op het ok. Ik heb nu
nergen last meer van. Alleen af en toe een drukkend gevoel van onderen,
maar de hechtingen voel ik helemaal niet meer.

Zo zie je maar het verschilt dus echt heel erg per persoon.

Groetjes Natasja

hoi hoi

ik ben bijna 2 weken geleden bevallen van onze dochter Sophie,

ik ben daarbij ingeknipt en heb inwendige hechtingen gehad...deze zijn oplosbaar..

de eerste week kon ik absoluut niet zitten, alleen maar liggen of hangen, alles voelde beurs daar beneden en het leek net alsof ik een plank tussen mijn benen had.

ik had daarbij ook nog een grote bloeduitstorting en aambeien... jummie

nu gaat het al veel beter, maar soms als ik ga zitten voel ik het nog ( soort drukpijn)
maar het gaat al steeds beter ....dus....

liefs tobi

misschien een rare tip maar mij helpt het een beetje: ik zit op een zwemband in mijn blote kont. Dan drukt het niet zo heel erg en kan het gelijk luchten.
Er zit bij mij nog 1 hechting, gelukkig doet die niet zo heel erg pijn en de rest waren oplosbare hechtingen.

Ik heb nu een hele ruime onderbroek aan (erg charmant) zonder maandverband anders doet het gelijk weer zo een pijn.
Nou meiden, ik hoop dat we weer gauw lekker op ons gat kunnen zitten en ook normaal naar de wc kunnen.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan