mijn hechtingen zijn nog pijnlijk!

Hallo,

Ik ben ruim 3 weken geleden bevallen en had ook in- en uitwendige hechtingen.
Ik ben op vrijdag 18-08 bevallen en de donderdag erop heeft de vk de hechtingen verwijderd, dacht ik tenminste, want die week er op naar de huiarts met heel veel pijn klachten, zat er inwendig nog 1 te vervelen en uitwendig ook, dus die waren ook verwijderd, auw auw auw!!

Ook ik had last van die ooooohhh zo fijn aambeien, maar dankzij een tip van de kraamverzorgster ben ik Curanol creme en Curanal tabletjes gaan gebruiken, nu zijn ze voor 95% weg, heerlijk!!!

Ik heb nog wel steeds die druk pijn daar beneden, maar dat zal nog wel even zo blijven ben ik bang!

Groetjes, Marieke

hoi!

ik kom net bij de huisarts vandaan. ik had oplosbare hechtingen, maar er bleven er 2 irriteren en die kwamen niet los. hij heeft ze eruit gehaald.. wat een heerlijkheid! kan ik jullie echt aanraden! ik kan nu tenminste weer zitten en lopen zonde die schrijnende pijn!

groetjes pauline

Hoi hoi,

Vervelend he.
Ik had er ook last van (subtotaal ruptuur) en smeerde calendula zalf (of was het nou crème? de vette variant)  van VSM erop. Dit verzacht, maakt littekenweefsel soepeler en laat littekens verminderen en soms ook verdwijnen.
Het is ideaal; ook goed te gebruiken tegen luier-uitslag, schrale plekjes op de huid etc. Eigenlijk iets om standaard in de kast te hebben.

Groetjes Marieke

hoi meiden

Ik ben aan het inbreken....ik hoor bij de voorjaar mama's. Maar die hechtings.....vreselijk. Ik heb een vacuümverlossing gehad, waarbij de beeb direct eruit moest, en heb een mega-knip tot ver in mijn bil gehad. De eerste week kon ik echt niet zitten, maar het is ook met grof geweld gegaan hoor, dus alles was beurs. Het is nu 12 weken verder, en als ik lang sta of zit, dan drukt het litteken nog. Echt pijn doet het niet meer, maar ik heb er echt nog wel last van.

liefs janine

Terug
Bovenaan