mijn hele lichaam jeukt...

ik weet inmiddels wat het is, ze noemen het zwangerschapsjeuk....
ik heb nu een zalfje gekregen maar dat helpt echt niet.
ik vroeg ook wanneer het voorbij was, en dan wordt er doodleuk verteld.... totdat je bent bevallen!!!!
en het is zo vervelend die jeuk...
 
ik ben canmorgen bij de gynacoloog geweest en ze hebben toch maar bloed afgenomen om te kijken voor de leverfunctie morgen krijg ik de uitslag ik ben best zenuwachtig...
 
Ik ken het probleem.....loop al weken te krabben en de jeuk word alleen maar erger. Ik heb alles geprobeerd...van menthol gel tot aan de meest vette creme die ik kon vinden....niks hielp
Ben van de week naar de huisarts geweest en die vertelde me dat het zwangerschapsjeuk is en dat er weinig aan te doen is. Menthol poeder en gel raad ze af, ondanks dat dat even verkoeld, droogt het je huid ook verschrikkelijk uit en gezien het weer van de laatste tijd is het dus niet verstandig.
Ik heb er anti-histamine tabletjes voor gekregen, mag er 1 per dag en het werkt super. Binnen een kwartier heb ik geen jeuk meer en het werkt de hele dag.
Mijn advies....als je er echt niet vanaf kunt blijven en smeren niet helpt...ga lekker naar de huisarts.
 
Terug
Bovenaan