mijn kind van 10 maanden eet geen stukjes

Hela, daar was ik weer.
Conclusie; Ja, B'Elanna heeft een terugval van haar KISS gelukkig is het altijd goed op te lossen :) We moeten het de a.k jaren ook nog in de gaten houden.
Ik moet nog ongeveer 2 a 3x terug met haar (dit keer)
Alleen het vaste voedsel probleem komt niet hier vanaf, dat is alleen als het vloeibaar is (dus FV) en daar heeft ze nu juist geen last van.... pfff

Maar mijn beslissing staat nog steeds, als het bij het volgende cb bezoek nog niet minder is, laat ik er ook naar kijken.
Dus tot zover de vorderingen!

hoi. jammer dat het een terugval is, maar nu weet je wel de oorzaak.
gelukkig dat het goed op te lossen is. Ik ben zellf ook echt benieuwd wat de kinderarts zal zeggen. Daan is verder helemaal niet vervelend of zo. juist super lief.
Baal er wel van dat hij niet goed meer groeide, maar hij verbruikt ook zoveel energie.
hij is 10 maanden en loopt langs de tafel. Trekt zich op, en kruipt de hele dag door achter me aan. Is toch even iets anders dan dat je kind een hele dag zit. Die slaan hun vetten op. Dus maakt er zelf ook maar geen drama van. Je hoort het nog wel hoe het bij de kinderarts is afgelopen. Hoop toch een klein beetje dat zijn amandelen geknipt worden is wel zielig maar als hij daar van opknapt zou ik super blij zijn en heb ik het er voor over.
Ik wens je super veel succes met je dochtertje. Want het blijft dan toch een beetje tobben.
liefs jantine mv daan

Hoi Jantine,
Ik hoop voor je dat dat de oplossing is voor Daan!!
Zou wel gelijk je/zijn probleem oplossen, je laat het nog weten hoe het is gegaan??
Wanneer moet je bij de KA zijn? Als dat het is voor Daan kan dat mss voor B'Elanna ook zo zijn.
Ik ben benieuwd en ik duim voor je!!

knuff Debby

hoi Debby

Ik moet volgende woensdag. pff de week duurt zo lang.
die zal me dan wel doorsturen naar de kno-arts en dan kijken of die arts het wil doen.
Ik zal woensdag avond gelijk vertellen hoe het was. wie weet heb jij er ook iets aan.

Al vast bedankt voor het duimen

liefs jantine mv Daan

Hoi,

Als je er op moet wachten duurt het idd lang... Het zou wel mooi zijn als ik er ook wat aan zou hebben.
Alhoewel ze d'r net bij papa wel ineens een broodkorst op heeft zitten slobberen!!
Ik weet het gewoon niet meer nu... pffff Er zitten ook weer tandjes dwars, gaat lekker zo  krap 7 maanden en ze heeft er nu al 6, en 7 en 8 zijn onderweg, best snel en vroeg... het beebje is er nu al vanaf

Maar goed, keep my fingers crossed voor woensdag!!!
XXX Debby

Hoi,

Mijn dochtertje is nu 11 maanden en eet pas sinds een paar weken stukjes. Ook zij vondt het allemaal lekker, maar alles kwam weer even hard terug. Bij het c.b. zeiden ze dat het niet erg was en dat het vanzelf wel zou komen. Natuurlijk maakte ik me toch ongerust, maar inderdaad; van de 1 op de andere dag kon mevrouw wel alles eten!! Was echt heel wonderlijk!

Suc6 ermee,
Nicole

hoi pien118

ik zou als ik jou was het brood gewoon blijven proberen en dan lekker in het brood laten soppen.
ik heb een zoontje van 1 jaar en die wou dat op die leeftijd ook niet deed alleen mar kokhalzen.
maar als je gewoon blijft proberen dan lukt het van zelf.
Als de kinderarts zegt dat ie last van zijn amandelen heeft en dat dat daar door komt zou ik als het jou was toch een keer goed na laten kijken want dan ben je er wel van af en nu is ie nog klein dus des te beter en dan   gaat het met de voeding ook beter.

groetjes manu22

Hoi,
Het probleem bij Pien (Jantine) haar zoontje en bij mijn dochtertje ligt ook niet aan dat ze kokhalzen (als ik ook voor jou mag "spreken" Jantine  )
Maar dat de voeding echt wordt uitgekotst door de stukjes, hier soms alles wat er tot die tijd naar binnen is gegaan.

Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan