Mijn kleine 'waterrat' (foto's)

Hai meiden,

Ben van de week met een vriendin naar het zwembad geweest en ik vind het zo leuk om te zien dat Jente net zo'n waterrat is, als dat ik vroeger was.

Totaal geen angst, springt van de kant gewoon het water in en komt lachend weer boven.
Ik kan hem ook   de lucht in gooien en gewoon los laten, dan schatert hij het uit als hij boven komt.

Hier een paar foto's:

Moet je dat bekkie zien en die knuistjes, zo van, oh spannend.

En natuurlijk mama's ijsje op eten:

Wilde ze gewoon even met jullie delen!

Groetjes Fennie en Jente

Wat is het toch altijd een heerlijkheid om naar Jente te kijken! Hij straalt bij alles wat ie doet!
Misschien een leuk idee voor de volgende forumdag: zweminstuif!!!!!!!!!

Groetjes van Cissy

oow wat stoer dat hij zelf het water in springt dat zou tim noooit durfen
die vind zwemen zoiezo niet leuk wel jamer word er jaloers van hihi

gr stephanie mv timothy

Aaaahh Fennie, wat een stoere bink en wat een schattige foto's. Hij heeft zo'n stralende toet bij alle acties: of het nou rondcrossen op een loopfiets is of kopje onder gaan in het zwembad.. Jente vind het allemaal geweldig.

Leuk om te zien!

Groetjes
Susan

wow wat goed! Ivar durft wel veel, op zijn buik van de glijbaan af, zowel droog als nat, maar kopje onder  durf ik eigenlijk niet zo goed, ben bang dat hij zijn adem niet inhoudt (heb geen babyzwemmen gedaan).
Zondag hebben we ook gezwommen en was hij op de kant aan het rondkruipen, elke keer stopte hij netjes voor de rand van het zwembad maar op het laatst vergat hij te stoppen en plonste hij zo voorover het zwembad in! Ik had hem natuurlijk direct boven water en het enige wat hij zei was, "hajjo" whahahahahahahahahahaha

Mmm nu zit ik je topic te vervuilen
Je hebt een ongelooflijk schattig kereltje!!!!

Liefs Jenneke

Hai meiden,

Heb met Jente ook maar een paar keer babyzwemmen gedaan hoor maar in bad was hij ook nooit erg bang. Ik was ook gewoon zijn haren en zet de douche gericht op zijn hoofd. Hop afspoelen (mijn schoonmoeder noemde mij voor de grap een ontaarde moeder, zonder washandje ofzo voor de ogen, ha ha).

In het zwembad deed ik hem van kleins af aan al gewoon koppie onder en dat is hij nu gewoon gewend!

Hé Cissy, leuk idee om een keer te gaan zwemmen. Maaar dan moet ik in mijn badpak, AAAAHHH.

Ach misschien overleef ik dat wel, jullie zullen toch de laatste zijn die iets van mijn figuur zullen zeggen, ha ha!

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan