Mijn kleine 'waterrat' (foto's)

Oh wat is het toch een heerlijk ventje zeg. Houdt hij die bandjes om zijn arm? En blijft hij dan goed drijven?? Denk toch dat ik ook die bandjes ga halen!
Leuke foto's!!!
Liefs Esther

Wauw! Wat een kanjer zeg! De lol spat er van af! Echt leuk!

Wij moeten ook eens gaan zwemmen met Julian. Hij vindt in bad gaan ook hartstikke leuk en douchen en haar wassen is geen enkel probleem hier. Hier dus ook een ontaarde moeder: hup, inzepen, hup afspoelen en klaar!  hahaha!

Ellen mv Julian

Wat een leuke foto's zeg, stoere man hoor!!!
Linde heeft nog nooit gezwommen in het zwembaden vindt zelfs douchen niet echt leuk, dat wordt nog wat als ze 5 jaar is, misschien toch maar eens gaan zwemmen.
Dat zo'n klein mannetje zo stoer kan zijn hé, ik geniet enorm van de foto's.

groetjes Daniëlle.

Zóóóóó....die durft zeg!!Wat stoer!En hij straalt weer zo lekker,je menneke heeft toch ook altijd plezier he.Schitterende foto's van een echt waterratje...

Liefs Kitty en Tess

Wat een leuke foto's zeg!!!   Dat hij helemaal niet bang is om onder water te gaan...!! goed hoor.   Je kan echt zien dat hij ervan geniet.

Ik ben met Mark ook naar babyzwemmen geweest, vorig jaar, en nu een maand geleden ook nog.   Hij vindt het ook prachtig in het water, en is nooit bang geweest.   Maar onder water vindt hij niet echt super.   Hij springt ook van de kant af, maar dan alleen als ik hem opvang.  

Groetjes Liesbeth.

Lekker ventje!!!
Ik geniet ook altijd zo van dat zwemmen.. heerlijk!!

Is er bij jullie in de buurt een zwembad met een leuk/gezellig pierebadje?
Hier alleen van die suffe baden van 4 bij 4  met enkel een klein glijbaantje.

Dus ben op zoek naar een gaaf (sub-)tropisch zwembad bij ons, Breda, in de buurt.

Esmé mv Kay

Oh Fennie, wat heb je een heerlijk jochie! Leuk hoor, wij hebben ook zo'n waterrat in huis. Dat is er echt één die later vrijwillig de plomp inloop op zoek naar water, hahah!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan