mijn kleine meid kan niet poepen

hoi hoi.
ik heb een dochter van 18 weken en ze krijgt op dit moment fruit en een pap fles de hele tijd ging het goed tot een paar dagen geleden, ze kan niet meer poepen ik geef haar nu geen bambix meer en geen banaan maar ze kan nog steeds niet weet iemand wat ik kan doen?
groetjes anouk

Hoi

Das wel minder dan zeg.
Het komt dr denk ik door dat t eten zeg maar wat vaster geworden is en zo heeft ze dr een beetje moeite mee.
Wat je evt kunt doen,is alleen een tipje he..
Kijken op de voedingsdeskundige site van nutricia.
Daar kun je ook terecht met je vragen....
Groetjes

ik geef idd al 10 cc meer water en ze krijgt dik sap en ik ben ook al op de site van nutricia geweest maar niemand weet wat het beste is echt drama.
en het is wel heel dik snap niet hoe ze het er uit krijg en wat er uit komt is echt heel weinig, het is zo zielig

Hmmm vervelend zeg!! Wat je misschien kan proberen om de hoeveelheid voeding meer te verdelen over een dag (vaker dus een flesje). Dan krijgt ze uiteindelijk dezelfde hoeveelheden alleen de frequentie van voeding is hoger. En dus extra water toevoegen.

En misschien langs je huisarts gaan?

Su6!!

. Julie heeft het ook gehad toen we met papfles begonnen. Op een gegeven moment 3 dagen niet gepoept en heel de dag door drukken. Je zag het ook zitten, maar het was gewoon te hard. Toenhad ze opeens wel de kracht(met huilen van pijn) om het eruit te drukken. Die dag zijn er daarna 3 flinke broeken uitgekomen. Sindsdien doe ik bij de papfles 10 cc extra water en nu ze ook fruit krijgt komt het ook maar eens per 2 dagen en echt andere substantie al we gewend waren...Had het aangegeven bij Cb en zei gaven aan dat het niet uitmaakt als ze maar 1 per 2/3 dagen poept, maar dan mag ze er geen last van hebben. Ik stond op het punt laxeerdruppeltjes van vsm te kopen, schijn te helpen, maar bij ons is het dus gelukkig niet meer nodig. Succes

Banaan stopt, dus ik zou overstappen op appel als ik jou was want dat bevordert juist weer.
WIj hebben dit probleem gehad toen die kleine een paar weken was. Beetje olie toevoegen aan de fles kan ook helpen, maar besef dat de fles nog lang vettig blijft. En inderdaad ik geef bij elke fles 10 cc extra water.
Je kan voor het rustig worden van de darmpjes ook biologische rooibos thee geven, onze kleine vindt dat lekker als het nog beetje warm is.

En allerbelangrijskte niet te druk maken, of erop gaan zitten wachten want dan komt het echt niet sneller. Het is heel normaal als een baby een aantal dagen niet poept.

succes meid

Terug
Bovenaan