mijn kleine meid kan niet poepen

Hoi!

Mijn dochtertje heeft dit ook een tijdje gehad. Ik heb toen op aanraden van het CB Lactulose siroop gehaald bij de drogist. Dat deed ik een beetje door haar fles en toen ging het een stuk beter! Niet iedere fles en iedere dag doen hoor! Dan moet je heeeeel veel rompertjes gaan wassen!!!

wat sinaasappelsap door flesje heen doen? werkt schijnbaar laxerend. Stan sabbelt wel eens aan een sinaasappelpartje (flink veel hoor), dag erna kan ie echt TE gemakkelijk poepen!

idd wat meer water toevoegen bij de papfles.

succes

Bah vervelend zeg.
Misschien zijn de darmpjes van je dochter er nog niet aan toe om vast voedsel te verwerken. Je kunt ook een paar dagen stoppen met het fruit en kijken wat er dan gebeurd. En dan zou ik even geen benaan geven maar peer ofzo.

Ik zou inderdaad ook stoppen met de banaan en wel extra vocht blijven aanbieden.. Je kan ook gewoon tussendoor wat water in een flesje aanbieden, dus niet alleen de 10cc in de fles extra.

Ook is er van Vsm wel een middeltje tegen moeizame ontlasting. Het zijn druppels, weet zo even niet de naam maar bij iedere drogist of apotheek kunnen ze je er wellicht verder mee helpen.

Wil het nog niet verbeteren dan zou ik zeker je huisarts inlichten, dan kan hij jullie verder helpen.
Heeft ze er veel last van en hoevaak poept ze wel dan?

Terug
Bovenaan