Mijn kleine meissie 1!

Klinkt als een leuke eerste verjaardag! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto met de taart!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Het was ook echt een geweldige dag! Aan de foto's wordt gewerkt: ga ff de cadeautjes bij elkaar zetten en op de foto zetten, en dan kan Hans ze op de pc zetten...
Stel je van de taart overigens niet te veel voor hoor: het was mijn allereerste experiment (op simpele appel-, kwark- en chocoladetaarten na) zag er niet zo gladjes uit als ik had gewild, maar wel leuk.

Wat een geweldige dag! Dat is pas echt jarig zijn.

En een mooi taart hoor, doe ik je niet zo maar na.

Groetjes Nanda, mv Tess

Dat is nog eens lekker verwend worden op je verjaardag, Lydia, het was vast genieten!
Groetjes mv Thom

Zooo wat een feest!
Maaruh, had ze nog puf om uit eten te gaan? Ik denk dat ik Kian na zo'n drukke dag weg kan dragen. (anders mij wel).
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben!
Liefs Nelleke

Ja hoor: ze zat supervrolijk te genieten van het etentje. Doen we vaker dus ze is het wel gewend. Ze had wel van 6 tot 7 even geslapen, en ze is savodns wel vaker wakker, anders ziet ze haar papa 4 vd 7 dagen helemaal niet. Vandaag heeft ze wel wat meer geslapen dan normaal, maar ze was verder neit vervelend ofzo: heerlijk zitten prutsen met al haar speelgoed.

Heb van het eten trouwens geen foto's, maar haar slab zag mooi bont gekleurd na afloop. Alles wat ze niet meer hoefde legde ze in een opening in het kinderstoelblad neer. Maar haar kleren waren iig rijp voor een biotexsopje, samen met 1e setje kleding vd dag (chocolade vd taart), 2e setje (zandbakzand) en bij het laatste setje had ze lekker watermeloen en aardbei langs haar slab geknoeid...

Terug
Bovenaan