mijn kleine ventje heeft het moeilijk

Ah kereltje toch... Misschien dat het praten iets minder snel gaat, maar hebben die kinderen/vriendjes al gezien hoe goed  je kunt autorijden? paardrijden? trampoline spingen en hoe goed  jij je  zusje kan knuffelen? Kijk,.. das pas stoer!!!!

Ik vind je hoe dan ook een kanjer!!!

Esmé mv Kay en ???

Ach, die lieve Nick en mama natuurlijk!!!
Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn, ik kan me ook alleen maar aansluiten bij de rest en nogmaals benadrukken dat ieder kindje wat meer moeite heeft met het ene en weer sneller is met iets anders.
Maar dat neemt niet weg dat het lastig kan zijn, kinderen kunnen onderling zo gemeen zijn.
Wel heel fijn dat het resultaat met de logopodist zo goed is.
Succes met je mannetje!!

dikke knuffel van ons....

ach gosh, dat hij het zelf zo merkt en die opmerking... dan schieten bij mij ook de tranen zowat in m'n ogen!
vind de reactie van Ilya een enorme opsteker, houd dat maar in je achterhoofd!

veel succes met die kanjer van je!

liefs Jenneke

Ja m'n hart breekt als ik zoiets lees. En het is zo'n fijne knul!
Ik hoop dat ie genoeg zelfvertrouwen kweekt in alle andere dingen die hij wel supergoed kan!
Liefs Nelleke

Ach het menneke, dat breekt je hart! Goed aan zijn zelfvertrouwen bouwen is  misschien nog wel belangrijker dan het heel goed kunnen praten. Zit hij naast school ook op een clubje of zo? Misschien als hij lekker gaat sporten en de nadruk daarop ligt ipv op het praten dat het zijn zelfvertrouwen goed doet?
Groetjes Laura

Zoiets voel je altijd meteen in je moederhart!

Hoe is het nu dan? Heeft hij ook dagen dat hij minder bewust is? Nou ja hij heeft natuurlijk de leeftijd ervoor om zich dit allemaal te realiseren...

Nou veel sterkte en wijsheid en gelukkig heeft hij lieve ouders die er voor hem zijn!

Liefs Renske

Ach gossie, ik kan me voorstellen dat je hart breekt als je kind zoiets zegt... Maar dat geeft wel aan hoe slim hij is! Hij heeft al een flinke vooruitgang geboekt en als dat zo doorgaat zit 'ie hopelijk heel snel op het niveau van zijn vriendjes. En wie weet... misschien heb je thuis inderdaad wel een Einstein-in-de-dop!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan