Mijn knuffel en ik; FOTOWEDSTRIJD!

Hey ladies,

Pfff, wat wordt het moeilijk om een nieuw onderwerp te verzinnen voor de fotowedstrijd! Maar ik heb er eentje bedacht:

MIJN KNUFFEL EN IK

en het is er een waar iedereen aan mee kan doen (ik kan me niet voorstellen dat er kindjes zijn zonder knuffel).

Mee doen kan tot vrijdag 19 december, 19:12 uur.

Kom maar op met die mooie kindjes met knuffels!

Ellen en Julian

Je ziet 'Loeloe" (zo noemt hij hem)niet zo goed,maar hij heeft hem altijd zo vast dus beter op de foto krijg ik zijn knuffel niet.
Delano is helemaal verzot op zijn hondje,de twee zijn onafscheidelijk!
Mooi vind ik dat hij hem van mijn beste vriendin heeft gekregen toen hij in het ziekenhuis lag,hij was toen 3 maanden oud,Loeloe heeft hem door een moeilijke tijd gesleept en daarom zijn ze nog steeds dikke vrienden!

Groetjes Tanja

Of je het gelooft of niet, Siebe heeft dus echt geen speciale knuffel. Tja, het doekje wat aan zijn speen hangt, daar is hij vaak mee aan het frutten, maar echt geen speciale knuffel die hij altijd bij zich moet hebben. Er ligt wel zo'n doekje met een beestenkop in zijn bed en Bumba staat er naast maar niks hoor.  Merijn heeft een soortgelijke doekje met beestenkop en is wel helemaal verknocht aan dat ding, maar Siebe dus niet. Zo lang hij mama maar in de buurt heeft, dat is zijn grote knuffel, hahahaha!

Groetjes Fonske

Yoëll zorgt heel goed voor zijn knuffel.
Ze krijgt elke dag een grondige poetsbeurt

Soline moet overal mee naar toe en is helemaal in love met haar, maar.... af en toe is ze stout en zt ze ook gewoon even op de gang. Na eventjes mag ze weer terug en geeft hij haar een dikke kus

Hai meiden,

Ook Jente heeft een grote favoriet, zijn hond! Dit is echt zijn grote vriend, hij friemelt altijd aan zijn oren of aan zijn staartje!

Deze foto is bij mijn moeder gemaakt toen hij in het campingbedje lag, zijn hond in zijn armen geklemt:

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan