Mijn knuffel en ik; FOTOWEDSTRIJD!

Laten wij ook nog eens meedoen. Is inderdaad wel een leuk onderwerp!

Hier Marly met haar "muusje", om precies te zijn haar "mitnum-muusje" (meeneem-muisje, we zijn niet Limburgs of zo hoor!). Ze heeft dus ook nog een "sloapmuusje". Dit is een heel ander muisje, maar die blijft dus (meestal) thuis, voor de zekerheid.
Deze foto is in de Apenheul gemaakt een paar weekjes terug. Ze laat alles altijd goed zien aan het Muusje, die moet wel alles meekrijgen! Hij hangt aan een keycord aan haar nekje. Hier laat ze Muusje naar een paar aapjes kijken dus. "Kiek (kijk) Muusje! " zegt ze dan en dan meestal er achteraan tegen mij "Muusje och kieken!" (Muisje ook kijken!)

Helaas heb ik nog niet door hoe je op hyves een foto moet draaien.

Groetjes, Marloes mv Marly (05-09-2006)

mijn favoriete knuffel is bootsjie. hoe kom ze aan de naam.
wij hadden hem grumpie genoemd.
deze gaat dus overal mee naar toe en ze heeft er 11 reserve. ze heeft er een verloren in de stad.
en ook bootsjie moet overal "naor kieke" (na kijken)
groeten petra

oja het is geen karnaval ze liep graag rond in haar bumba pakje.
en dan is ze mijn knuffel haha

Iedere keer is het verrassend hoe leuk het onderwerp is, na meer dan een jaar (denk ik) nog steeds leuk!

Stijn neemt altijd knuffels mee naar bedje maar het wisselt wel wie de eer hebben... de laatste tijd gaan Ollie (konijntje) en Bumba mee slapen. Meestal als ik hem later nog eens ga instoppen (net gedaan en camera meegenomen ) dan liggen ze lief onder zijn armen geklemd.

laat ik ook weer eens mee doen, toevallig dat mike met zn kerstknuffel aan het spelen is hahahaha.
Het is echt niet in scene gezet, maar ik had wel mn camera in de aanslag!

liefs jen en mike

Hoi hoi allemaal,

Reageer wel niet zo vaak, maar lees altijd trouw met jullie mee

Onderstaand een foto van mijn kerel William met zijn "Nico" Hij is helemaal verzot op hem en het beest moet overal mee naar toe!

Liefs van Wendy, William en ?

Terug
Bovenaan