Mijn kookkunsten worden ondergewaardeerd!!!

A

Anoniem

Guest
En ik kan toch zo lekker koken!!!
Ik lekker bloemkool gemaakt, met aardappeltje en gehakt. Meneer zet het toch op een brullen. Een soort hier welbekend spinazie-alarm, maar dan met bloemkool. Uit een potje moet ie het ook niet, maar ik dacht, vers is lekker!! Dus ik aan de slag.
Nou hij krijgt mooi weer potjes hoor, want toen ik daarna met een potje oranje-prut aankwam zat ie met een big-smile te smullen!
Liefs Nelleke

Hoi Phira,

Troost je, ik heb precies hetzelfde VERS  = VIES
POTJE  = GOED.....

En dat begint gewoon nu al.....  

Ha ha, zo gaat het hier ook!
Meneer heeft nog geen enkel potje geweigerd, eet altijd het   hele potje leeg. En die enkele keer dat ik voor hem heb gekookt: vieze bekken trekken, kokhalzen en de lepel wegslaan. Ondankbare vlerk!
Ben benieuwd hoe het straks op Kreta moet...

Nou, heel makkelijk! JE hoeft geen staafmixer of wat mee te nemen. Gewoon potjes! Of even informeren of olvarit daar ook levert. You never know!
Liefs Nelleke

Pff... 15 dagen vakantie, 2 potjes per dag (fruit en warme   hap)....
Misschien moet ik alvast een zeecontainer vooruit sturen! Ha ha ha ha!

Die van mij ook hoor! Ik kook meestal zelf en hij eet het ook wel op maar tegenwoordig geef ik ook regelmatig een potje omdat hij dat toch lekkerder vind. Ik denk maar zo: Olvarit heeft ik weet niet hoeveel ervaring in het samenstellen van eten en wij doen maar wat.

overigens Daisy, op vakantie (wij gaan ook naar kreta) kan je gewoon potjes krijgen als zal de keus iets minder zijn. Ik neem daarom wel voor het avondeten een stuk of tien potjes mee (we gaan ook twee weken) maar fruit krijgt hij gewoon vers, ik neem mijn rasp mee en kom op die manier een heel eind. Fruit eet hij nu toch ook vers.

Annemieke

Ja, het is denk ik handiger idd om over te gaan op vers fruit, zodat hij dat al gewend is straks als we daar zijn
Ik vind het altijd maar lastig als er weer iets in de voeding of in het schema wijzigt. Helemaal als het juist zo goed loopt. Maar vers is wel beter, of iig handiger op vakantie.

Ik heb nooit een potje geprobeerd, dus ken het probleem (gelukkig) niet. En wel zo makkelijk aangezien we volgende week naar Rhodos gaan. Zal ff voor je kijken of daar potjes zijn, in Griekenland!

Terug
Bovenaan