Mijn kookkunsten worden ondergewaardeerd!!!

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.. Hij wil altijd donders graag wetn wat er in die pannen zit die op tafel staan. Totdat ik er iets uithaal en aan hem geef...
 Niets is beledigender als   dat   kindlief er aan ruikt, mee speelt en voorzichtig een hapje neemt en... begint te kokken!!!

-X- marieke

De samenstelling van zelf gemaakt is heel anders dan een potje.
Ze moeten er veel em veel meer moeite voor doen dan het potje.

Bij Yoëll ben ik begonnen het heel waterig en dun te maken en zo langzaam minder water. Nu eet hij zelfs stukjes en die gaan zonder probleem naar binnen.
Met zelfgemaakt kun je ook beginnen met bv worteltjes, dit is lekker zoet.
Zo zijn hier de hollandse wokgroente uit zo'n zak van appie heijn erg favoriet.

Pauline

Oh gelukkig! Ben dus niet de enige met dit probleem, zelf ook eens bloemkool gemaakt, maar dat was zo'n gedoe om het er in te krijgen... dan maar lekker een potje... dat gaat er hup in, niet helemaal soms, maar wel veel. Fruit krijgt ze vaak vers, soms een potje als er niets op de schaal ligt ;0)

Hihi, hier gaat het andersom! Isis smult van mijn verse prutjes (fruit én groente), en Olvarit vindt ze "wel aardig". Ben ik wel blij mee, ik wilde erg graag vers eten gaan geven dus ik vind het heerlijk dat ze het allemaal zo goed lust. Maar als ze het niet had gegeten was ik net zo makkelijk op potjes overgestapt, hoor.

groetjes,
Myrna mv Isis

Nou Pauline, je tip heeft gewerkt hoor! Halve liter water door het prutje gemixd (beetje overdrijven mag wel toch), en ja hoor, meneer eet het. Niet van harte (denk dat ie bloemkool gewoon echt niet lekker vind) maar toch een paar happen. Maar aangezien we de woordencombinatie "lust-ik-niet" niet kennen, zal meneer toch af en toe bloemkool krijgen. Hij kan het maar beter lekker gaan vinden (of ben ik nou errug streng?). Ik zal gauw eens worteltjes of boontjes klaarmaken.
Voorlopig vind ik die potjes wel handig, maar als ze met de pot mee mogen gaan eten (zonder dat ik een apart pannetje zonder zout hoef op te zetten) dan moet ie het toch ook met mijn kookkunsten doen.
Liefs  Nelleke

GO Kian!!!
Hé Kian ik lust ook geen bloemkool hoor

Gr Pauline

Hihi, mijn pappa ook niet, maar die moet het ook eten van mamma! Haha!

Tess kon mijn kookkunsten in het begin ook niet waarderen maar inmiddels is ze er aan gewend en eet ze het lekker op. Toch krijgt ze ook regelmatig een potje als dat beter uitkomt.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan