Mijn lichaam is echt van slag!

Hoi,

Herken zoveel dingen van jou, heb ook op 5 febr. mijn eisprong gehad en heb nu veel last van mijn borsten en mijn temperatuur schommelt ook erg. Zit sinds 2 dagen ook op de wc heb mogelijk last van een buikgriep. Vlg wk zullen we meer weten en ik hoop voor ons dat het allebei raak is...... zou echt geweldig zijn hoe lang zijn jullie bezig ik ga nu voor mijn 10 ronde. Succes

Groetjes Marjolein

Hoi marjolijn,

Wij zijn bezig voons eerste kindje, en net voor de eerste ronde( ik heb na het stoppen van de pil , nog nooit een andere cyclus gehad dan 28 dagen) en ben al 10 maanden gestopt.

Mijn temp schommeld ook heel erg ligt tussen de 37,0 en 37,6, en ziek voel ik me niet , naja buiten die kwaaltjes dan.
Met de misselijkheid gaat het vandaag goed, maar niet rot smaak iijn mond daar word ik echt gek van, ook heb ik nog dat zeurderige goevoel.
We kunnen niet meer doen als wachten...

Wanneer is jou nod?? mijne 21ste.
LIefs Kyrabella

ik heb vandaag ook weinig last van mijn moeheid (maar ja heb dan ook 11 uur geslapen vannacht) heb wel heel de dag al slijm....

en het gevoel of ik ongi ga worden....
heb besloten dat ik echt ga testen met de digitale cb... word knettergek van dat steeds negatief....   (ook met een gewone cb test...)

mijn borsten doen niet zo pijn vandaag. moet zeggen voel me vandaag best oke....

maar we moeten maar afwachten...

liefs gridje

zo meiden hoe is het?? is de spanning nog een beetje uit te houden??

Hoi, nou het gaat, ben momenteel echt misselijk :( en ik had vanmiddag mega ongi krampen, een echt zeurend gevoel niet gewoon meer, was echt van de veronderstelling dat ik ongi werd maar nee, en het is ook nog tevroeg, de smaak in mijn mond word ook niet beter, ja ik kan er nog niks van zeggen want ik moet nog vijf dagen voor mijn nod , maar ik voel me nu, echt zwanger.
En ik hoop echt dat ik gelijk heb, want anders is mijn lichaam wel een heel gemeen spelletje aan het spelen.
Vanmiddag ineens ook erg kramp in mijn voet, zomaar spontaan , ik heb dit normaal ook nooit.
Heb nu ook een inlegkruisje is, omdat ik veel afscheiding heb, en een druk op mijn blaas.
Sterkte allemaal, en ik duim hard voor iedereen.

nou ik hoop het voor je nog ff volouden
ik ga morgenochtend testen dinsdag of woensdag was mijn nod

Terug
Bovenaan