Mijn lieve Hjerre

Wat heb ik toch een schat van een zoon. Toen Thye bij ons in de kinderwagen opgebaard lag, had ik twee knuffelbeesten uit zijn kamer gepakt en erbij gezet. Nu zaten de knuffels maar op de bank.....Hij was met zijn papa even weggeweest en komt thuis en ziet zijn knuffelkonijn op de bank zitten. Hij komt naar me toe en zegt: ' Deze is van baby Thye, Hjerre naar baby Thye brengen?' Zo gezegd zo gedaan en trots sleepte hij het konijn over de begraafplaats naar het plekje van Thye. Hij legt zijn konijn heel behoedzaam neer, knielt en zegt: ' Zo, nu kan baby Thye lekker spelen'.......Wij hielden het niet droog natuurlijk en we tilden hem op. Hij keek naar de hemel en zei: ' Dag baby Thye, dag!'
Om vervolgens zijn handje over mijn betraande wang te halen en er een kusje op te geven......

Wat heb ik een enorm geluk...

Groetjes Hanneke

Lieve Hanneke,
weer zit ik met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen. Wat een geweldige gozer is Hjerre. Wat zullen jullie daar veel steun aan hebben.

Annemieke

Nou, hier nog een met de tranen in haar ogen!
Fijn, dat er ondanks alles nog zulke geluksmomenten zijn. En wat goed dat jullie direct naar Thye zijn plekje zijn gegaan!

Groetjes Fenneke

Pfoe he! Ik zit hier te snikken achter de pc (dat is nog niet het ergste, maar het is op mijn werk!). Net even naar de toilet gagaan om me terug te trekken. Ik hield het niet droog.
Wat een lieve schat is het Hjerre toch. Ze hebben inderdaad precies door hoe het werkt. En knap van jullie om er direct op in te spelen en naar het graf van Thije* te gaan.
Gelukig zijn er ook nog mooie momenten in het leven!

Liefs Jeske

Och jeetje toch, ook ik zit hier met kippevel en flinke tranen over mijn wangen!
Ze zijn dan nog wel klein, maar krijgen al heel wat mee.
Geef hem maar een hele dikke kus vanons.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan