A ANONYMOUS_USERNAME jul 9, 2009 #10 Ongeloofelijk wat zo'n kleine schatjes al zulke dingen aanvoelen en je precies dat geven wat papa en mama op zulk moment nodig hebben. Geef jullie kereltje maar en stevige knuffel. groetjes pally
Ongeloofelijk wat zo'n kleine schatjes al zulke dingen aanvoelen en je precies dat geven wat papa en mama op zulk moment nodig hebben. Geef jullie kereltje maar en stevige knuffel. groetjes pally
A ANONYMOUS_USERNAME jul 9, 2009 #11 Nu hou ik het ook niet droog hoor. De tranen rollen nu ook over mijn wangen. Wat is het toch een lief mannetje. En wat een mooi afscheid. Een hele dikke knuffel van ons en heel veel sterkte
Nu hou ik het ook niet droog hoor. De tranen rollen nu ook over mijn wangen. Wat is het toch een lief mannetje. En wat een mooi afscheid. Een hele dikke knuffel van ons en heel veel sterkte
A ANONYMOUS_USERNAME jul 9, 2009 #12 Ik zag je berichtje vannacht al en moest even goed slikken. Wat een kanjer is Hjerre! Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs Nanda
Ik zag je berichtje vannacht al en moest even goed slikken. Wat een kanjer is Hjerre! Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs Nanda
A ANONYMOUS_USERNAME jul 9, 2009 #13 Wat een lieve stoere broer zeg.... daar mag je echt ontzettend trots op zijn Knuffel voor jullie liefs Denise
Wat een lieve stoere broer zeg.... daar mag je echt ontzettend trots op zijn Knuffel voor jullie liefs Denise
A ANONYMOUS_USERNAME jul 10, 2009 #15 Oh, wat lief zeg. Fijn dat jullie er zo mee om zijn gegaan. Hjerre voelt zich duidelijk een trotse grote broer!
Oh, wat lief zeg. Fijn dat jullie er zo mee om zijn gegaan. Hjerre voelt zich duidelijk een trotse grote broer!
A ANONYMOUS_USERNAME jul 10, 2009 #16 wat een heerlijk ventje hebben jullie zeg, die kleintjes voelen dat zo goed aan. dikke knuffel voor jullie Liefs sandra
wat een heerlijk ventje hebben jullie zeg, die kleintjes voelen dat zo goed aan. dikke knuffel voor jullie Liefs sandra