Mijn lievelingsdrankje met alcohol

Rosé , heerlijk maar drink eigenlijks nooit meer,
de laatste keer dat ik dronk was ik echt stomdronken van de Rosé en ook nog eens net zwanger van Bram (zonder dat ik het wist hoor) en heb me toen ook echt heel schuldig gevoeld toen ik er een week later achter kwam dat ik zwanger was.......

liefs ilona

Sorry, maar ik drink nooit iets met alcohol..lust het niet!

Gr Rina

zou zó graag een wijntje lusten!! Maar ik probeer het vaak, maar vind t echt niet lekker!
Zo jammer, want tis wel gezellig toch? met vriendinnen of manlief?
Ach ja... dr zijn ergere dingen.

Verder ben ik niet echt een drinker, maar opzich vind ik safari met 7up lekker.
Maar ben eigenlijk altijd de bob hoor en vinnik niet erg!

liefs Sas.

Ik ben dol op malibu cola en malibu cassis!!!

Ook een witte wijn met 7 up vind ik erg lekker, maar daar word ik heel snel dronken van!!

Groetjes

Ik ben totaal niet van de mixjes. Ja vroeger in de pubertijd... Mij maak je blij met een goed glas droge rose of lekkere champagne. Cola light met lime ook erg  lekker maarja   daar zit geen alcahol  in..

x ing

drink ook geen alcohol meer. Heel lang geleden vond ik de mixjes erg lekker maar door de zwangerschappen en bv periodes ben ik de alcohol ontwent geloof ik en krijg ik meteen last van mijn benen en lig dan meteen te pitten. Dus dan maar niet.

groetjes chimene

Ik drink het liefst, rode of zoete witte wijn,

Maar op een feestje lus ik ook graag bacardie cola, wodka redboel, safari sju.

Veel dus, maar ik doe dat nu niet meer, ben er vroeger te vaak ziek van geweest hahaha. Af en toe moet nog kunnen.

Groetjes Linda

vroeger was dat Pasoa met appelsap (lekker zoet), maar tegenwoordig (nou ja nu ff een aantal maanden niet meer dan) gewoon droge wijn of rose.

Terug
Bovenaan