Mijn mama heeft ook een site gemaakt voor mij!

Het is maar goed ook dat Laura zichzelf de fles al kan geven, anders zou ze nooit te eten krijgen! Ik heb haar deze week ook nog geen schone luier om gedaan, dat moet ze nou ook zelf maar leren! Op 21 juli zullen jullie versteld staan, dan is mijn dochter de enige die haar eigen fles klaar maakt en die zelf naar de wc loopt, want aan mij heeft ze helemaal niets. Sterker nog vandaag heb ik voor het laatst haar kamertje schoongemaakt. Dat doet ze in het vervolg ook zelf maar .

groetjes van een verdorven moeder

Hahaha, slechter kan haast niet he! Maarja mijn moeder kan er ook wat van hoor, die denkt wel dat ze een goede moeder is, maar als dan achter de pc zit of mn broer bezighoudt, dan bleef ik eerder altijd rustig, maar begin ik nu gewoon te schreeuwen om aandacht. En als ze langs de box loopt net zo dan ga ik ook piepen, want anders heeft ze toch niks te doen. En ik heb echt medelijden met je Laura het is om te janken!

Maar ik moest van mama nog even schrijven dat jouw mama het vast wel goed bedoelt allemaal! Zij bedoelt het ook altijd goed met mij, alles wat ze doet! ????

groetjes Renske

zeg laura, zullen wij anders maar op de fiets gaan 21 juli??
dat kan jij dan tegen die tijd ook wel, fietsen.......
dan spring ik wel bij je achterop oke??

kussie van senna

Ik ben blij dat jullie zo met me meeleven! Nou, zo slecht heb ik het niet, hoor. Mama heeft namelijk 1 zwakke plek. Ze kan er niet tegen als ik huil, dus vanmiddag een poepbroek, huilen en toen kreeg ik binnen een minuut na het poepen een schone broek. Ik was nog niet eens klaar met poepen, maar ja, ik dacht laat ik maar vast beginnen met huilen, dan komt ze misschien van de week nog een keer met een schone broek.

Ik denk dat we allemaal wel een lieve mama hebben, hoor, maar soms verzinnen ze dingen...

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan