Mijn man heeft een aanrijding gehad.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik kreeg gister aan het eind van de middag het telefoontje waar ik altijd bang voor ben. Mijn man was na een bocht in de slip geraakt. Had gelukkig de bomen links van de weg kunnen ontwijken, maar is in een hek van een woonhuis aan de rechterkant van de weg gereden.
Gelukkig had hij zelf niets!!! De auto en het hek zijn behoorlijk beschadigd, maar dat regelt de verzekering allemaal wel. We hebben een lease auto, dus voor ons zal het geen financiele gevolgen hebben.

De schrik zat er goed in. Mijn man is heel nuchter, dus voor hem is het allemaal al weer achter de rug, maar bij mij werkt dat niet zo. Ik denk dan toch een paar keer: "Wat nou als.....(hij wel die boom had geraakt, hij iets harder tegen dat hek was geknald etc etc).
Gelukkig is hij vandaag thuis om van alles te regelen. Ik zal het de komende tijd weer extra spannend vinden als hij op de weg zit.

Ik zou me werkelijk geen raad weten  zonder mijn 'mannetje'.

Groetjes, Karin

Oh wat erg! wat zal je geschrokken zijn... ja dat is echt je ergste nachtmerrie pff.
Ik wil ook nog niet denken aan volgend jaar als Ray 5 mnd weg gaat, dan zit ik continue is spanning bah.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit! (ik ga nu met dit weer ook extra met de trein omdat ik als de dood ben dat ik een ongeluk krijg en Birgit dan maar niet wordt opgehaald op de opvang...)

Sjezus Karin,

Is dat schrikken dan, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, dus kan me je schrik erg goed voorstellen. Mijn man rijdt de hele dag in een auto, en het is een roekeloze rijder, in onze auto mag hij van mij ook niet meer rijden als Jesse en ik erbij zitten....hij laat zich altijd zo opfokken door andere weggebruikers, en neemt bochten ook zo roekeloos...dus ik hou m'n hart elke dag ook weer vast!

Gelukkig is je man er ook nuchter onder...ik ben dat ook, heb al 3 aanrijdingen gehad (waarvan ze allemaal tegen mij aan zaten) en ben in de VS eens uit een bocht gevlogen, door een glad wegdek, maar de volgende dag zat ik gewoon weer in de auto, als ik maar niks heb!

Nou kom lekker even tot rust, en je man zal er toch wel iets van geleerd hebben???

Groetjes
Angelique

Hoi Karin,
kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent, maar je moet maar bedenken dat het alleen materiële schade is, gelukkig heeft je man niets ernstigs opgelopen.
En probeer niet te veel te denken, wat als. . . . . gewoon denken: het is goed afgelopen! Anders word je helemaal gek en daar heb je ook niks aan.
Je bent weer even met je neus op de feiten gedrukt dat je niet zonder je mannetje kan!
Nou groetjes van Sonja

Hoi Karin,

jemig, wat zul jij idd geschrokken zijn!! Ik snap dat die gedachtes door je hoofd gaan hoor! Maar gelukkig zijn het maar gedachtes, en is het geen waarheid geworden!   Neem voor jezelf ff de tijd om dit te verwerken... T is tuurlijk niet nix dat je opgebeld wordt met zulk nieuws.
Ik ben er ook altijd bang voor, mijn man zit ook de hele dag op de weg.

Sterkte ermee meid!

Liefs Debby.

Hoi Karin,

Jeetje wat is dat ontzettend schrikken. En dan inderdaad al die stel dats, maar het is gewoon goed afgelopen voor je man en daar moet je je op proberen te focussen. Maar het blijft moeilijk. Mijn man is timmerman en ik ben ook altijd bang dat hij van de steiger valt en zo.. Probeer er maar niet teveel aan te denken en geef je man maar eens een extra knuffel vandaag.

groetjes Linda

Hoi Karin,

Jeetje, ik kan me je schrik goed voorstellen hoor! Maar probeer er idd niet teveel bij stil te staan. Het is immers goed afgelopen!
Mijn man is vrachtwagenchauffeur en op dagen dat het regent, sneeuwt, waait etc. maak ik me ook zorgen hoor.
Knap dat hij zo nuchter is, ik heb een keer een kop-staart botsing gehad, maar durfde een week niet te rijden hoor!

x Miranda

Gelukkig is alles goed afgelopen. Ik begrijp dat je hier altijd al bang voor was. Vervelend dat het dan toch ook nog gebeurd.

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan