Mijn man heeft een aanrijding gehad.

Hoi Karin,

Gelukkig is het goed afgelopen, maar die schrik hou je nog wel even hoor.

Mijn man is jaren geleden met de motor op een auto geknald (auto keerde ineens midden op de weg).
Hij belde me op en vroeg of ik hem kon komen halen, want de motor moest worden weg gesleept.
Toen ik onderweg was reed er (terwijl ik met de auto voor rood moest wachten) een ambulance met sirene en zwaailicht naar de straat toe waar het was gebeurd.
Wat er dan door je heen gaat.....
Gelukkig was het alleen voor de zekerheid en viel het mee. Hij had alleen zware kneuzingen dat hij 2 weken niet kon lopen en zitten.

Als ik het zo schrijf (en hij is nu op de motor weg...) wordt ik er weer een beetje naar van.

Heel veel knuffels van ons allemaal!!

groetjes Maris

Hoi Karin!!

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken!!!
Tjemig!! Hoop dat het snel wat rustiger is (je gevoel dan hé).
En gelukkig heeft je man niets en is het maar blikschade....

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hallo!

kan me ook heeel goed voorstellen dat je geschrokken bent en begrijp heel goed waar je dan inenen allemaal aan denkt. Lijkt me zo erg.
Gelukkig is het verder allemaal eigenlijk goed afgelopen en ben je de schrik gauw weer te boven! Sterkte!

Groetjes

HOi,

Wat een schrikken zeg. Henk zit ook veel op de weg (is servicemonteur) en rijd ook wel eens roekeloos. Ik moet er niet aan denken dat ik een keer dit bericht krijg.
Ik wil nu, na de geboorte van Maaike, ook niet meer dat hij van te voren aangeeft hoe laat hij verwacht thuis te zijn omdat ik dan als hij later is de hele tijd in spanning zit dat er iets is gebeurd.

Heel veel sterkte.
Inge

Terug
Bovenaan