Mijn man heeft kindje gevoeld enne as woensdag 20wk echo :-)

Oh! Dat is balen zeg! Dan moet ik daar ook maar rekening mee houden. Wij hebben a.s. dinsdag 1 december de 20 wk echo. En ik hoop zo dat alles in orde is én dat we ontdekken of 'Hendrikje' een jongen of meisje is!

Wij hadden hier ook niet echt op gerekend.
Vrijdag mogen wij poging twee doen en dan is het nog niet eens zeker of mijn man erbij kan zijn :-(
Dat weet hij morgen....
Duimen dat hij wel kan.
x

Hela!

Mijn echo was helemaal goed, het kleine eigenwijsje begon ook met de rug naar ons toe maar was zo aan het bewegen dat het goed kwam, leek wel een yoga-baby... Teentjes richting voorhoofd enzo haha.... Alles is ok en alles zit erop en eraan... We hebben ook dubbel gelegen van het lachen want 98% procent riep dat het een jongen zou zijn... en die hebben het allemaal FOUT ;-) Maar dat ga ik ze pas vertellen als ze geboren is.... Heerlijk dat ik het hier op het forum wel kan vertellen :)

Wel leuk Mieka dat je 2 keer kunt kijken... dat is dan weer een voordeel!

Liefs

He Babette
Fijn dat echo goed gegaan is! :)
Is idd kei gaaf om je kind zo te zien
En morgen bij mij dus poging twee.
Aan de enne kant bof ik maar aan de andere kant ben ik best wel zenuwachhtig.
Ze hadden een deel kunnen bekijken. De hersenen waren kwa grote onder het gemiddelde (aan kleine kant). Dus best spannend of alles ok is. Ik ga er wel vanuit.
Want als het een kleine baby is is er niks aan de hand. Dat horen wij morgen middag om 13.50 uur.
Duimen dus ;-)
Ik hou jullie op de hoogte!

Sjaar hoe was jou echo?

x

He Meiden
Goed nieuws!! Alles zag er goed uit. Druk gemaakt om niets ;-)
Onze kleine meid zag er heel lief uit! Eigenwijs was ze wel :) Ze lag niet helemaal goed want ze konden haar hartje niet goed controleren. Dus we hadden bijna terug moeten komen.
Je kon haar gezichtje goed zien. Ze ging zelfs duimen :)
Ik ben zo opgelucht!!!!
Hoe zij de andere echo's gegaan?

X

hoi hoi!

de echo was super!
wij krijgen een jongetje! en ook ons mannetje begon lekker eigenwijs.. lag helemaal opgerold aan de rechterkant van mn buik (da kan kloppe.. voel m daar ook altijd) en met 1 beentje opgetrokken.. dus konden niet naar de navelstreng en t geslacht kijken.. net toen de echoscopiste t op wou geven ging ie languit liggen.. haha

vroeg me af of jullie van te voren ook al zo'n oerinstinct hadden over wat het gaat worden.. ik wist zoooooooooo zeker dat het een jongetje zou worden dat het voor mij geen verrassing was..

liefs!

Terug
Bovenaan