mijn mannetje wilt niet meer slapen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

dinand wilt al een paar dagen echt niet meer slapen, zowel overdags als sávonds en s'nachts is het drama, hij heeft vandaag over de hele dag een uurtje geslapen, en dat was echt met pijn en moeite, dus nu was hij vanaf 2 uur wakker tot half 8, dus ik dacht nu zal meneer wel lekker gaan slapen maar nee hoor, een groot drama hij is bezig geweest tot 21.00 uur en het zou me niets verbazen als hij elk moment weer gillend wakker kan worden. ook s'nacht is hij veel wakker en helemaal over de zeik, echt ontroostbaar. ik weet niet wat het is, hebben meer moeders hier op het moment mee te maken?? dinand is nu 8,5 maand oud.

groetjes susanne

Pfff das vervelend voor jullie allemaal.

Mijn meissie is nog niet zo oud maar zou t verlatingsangst kunnen zijn?

Hopelijk krijg je reacties van mama's waar je wat aan heb,

succes en hopelijk slaap lekker!

groetjes ramona

Hoi,

Duidelijk een verschijnsel van verlatingsangst ja.... wéét er aaaaaaaaalles van!!
Hier was het ook zo een drama met dit drama-koninginnetje, gelukkig is 't hier weer voorbij. Maar ik vond tot nu toe dit het ergst...

Tips; kiekeboe spelend de kamer uit gaan (heeft hier helaas maar 4 avonden geholpen)
Maar zijn er toch weer 4 in the pocket.
En 10 minuten regel, die heb ik daarna aangehouden. Na 10 (vreselijk) huilen ernaartoe gaan, troosten in bed, eventueel met een beetje drinken, en weer weg  desnoods met kiekeboe.
Ik vond het hier iig wel lang duren... een week of 4... ik hoop voor jou dat het niet zo een ramp zal worden (s'nachts was ook een drama *zucht*)
Maar..... aan de andere kant, aan alles komt een eind!!! ook hier aan!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Heee,

Ja, wat een drama kunnen ze er van maken hé. Wat hier nog wel eens wil helpen is gewoon naast haar gaan zitten, een boek lezen (voor jezelf dus hé, geen jip & janneke, of je moet dat toevallig hartstikke leuk vinden) en wachten tot het gekalmeerd is. Dan ben je er wel, maar besteed je verder geen aandacht aan het druktemakertje.

Heather vindt weet niet zo goed wat ze hiermee aan moet. Ze heeft wel haar zin (ik ben er), maar niet het gewenste resultaat (ze ligt nog gewoon in bed en niemand die aandacht aan haar besteed). Dus gaat ze maar een beetje liggen mokken en als ze bijna in slaap gevallen is ga ik weg.

Ik heb dat een paar keer gedaan en nu valt ze weer heerlijk in slaap zonder gezeur en gemok... maar goed, dat kan morgen weer anders zijn natuurlijk .

Succes in ieder geval!!

KT

nou ook afgelopen nacht een groot drama!! ik ben om de 10 min. naar hem toe gegaan om hem te troosten, maar hij was echt heel erg overstuur, hij heeft het vanaf 24.00 uur tot 04.00 vol gehouden  dus was vanmorgen kapot, maar ook vandaag was hij erg hangerig en huilerig en zogauw ik alleen nog maar aanstalten maakte om even weg te lopen was het helemaal mis, dus idd verlatingsangst............. maar goed zoals debby al aangaf, ook dit gaat weer over, ik hoop niet dat het hier ook een week of 4 duurt, maar we wachten het rustig af.................

groetjes susanne

Hallo,

Vervelend voor je zeg! en voor je kereltje!
Ik lees hier af en toe  nog wel eens mee, heb zelf een zoontje (Thijmen) van oktober 2006.

Thijmen kon ook zo overstuur huilen maar dan was er toch altijd wat aan de hand.
Mijn vraag is dan ook; heb je hem al getemperatuurd. Thijmen wilde ook niet slapen en toen had hij meer als 39 graden koorts. Het bleek wel een oorontsteking te zijn.
Het kunnen ook tanden zijn?

Verlatingsangst hebben wij gelukkig geen last van (gehad).

Misschien heb je er al zelf aan gedacht hoor en zijn deze tips overbodig.
Succes ermee!

Groetjes Marieke

Hé Susan,
Hoe gaat het nou met Dinand?
Ik hoop voor je dat je vanacht een rustigere nacht zult hebben, want dit breekt je op.
Ikzelf heb nog geen ervaring met die vorm van verlatingsangst. Wel met slapeloze nachten, maar dan was er wat anders aan de hand. ( denk aan de oorontsteking) Maar ik ga ervan uit dat je die dingen allemaal al gecontroleerd hebt.
Veel succes.
Sil

OOh dat is echt vermoeiend ja! Hier ook nog geen last van verlatingsangst (afkloppen!!) gelukkig..
Dat breekt je echt op he?! Tenminste, ik kan overdag best veel hebben, als ik mijn nachtrust maar heb! En zoniet, dan is het echt moeilijk vind ik.
Hoop dat het snel weer over is!!!

Succes ermee! X 4dec

Terug
Bovenaan