mijn mannetje wilt niet meer slapen

wat vervelend zeg, voor jullie mannetje, maar ook voor jullie!
Isis heeft vannacht ook onrustig geslapen. Steeds wakker, gejengel, gebrabbel en dan weer stil...uurtje later weer hetzelfde verhaal. Ben niet gaan kijken, steeds viel ze weer in slaap. Gebroken nachten zijn echt niet fijn.
Hoop voor jullie dat het snel weer wat beter gaat, ook al is het een fase, je moet er doorheen, sterkte,

x Esther

Hoi!
Ons zoontje heeft daar ook zeer veel last van gehad. Bij hem waren het de tandjes in het begin en later begon meneertje te dromen. Als hij dan weer zo in paniek wakker werd, duurde het even voor hij weer echt op deze wereld leek te zijn. Daarna wilde hij ook niet meer slapen. Wij gaven hem dan een heel klein flesje warme melk en eventueel wat paracetamol erdoorheen bij tandpijn. Binnen 30 minuten was hij in diepe slaap. Elke keer! Na verloop van tijd groeit hij hier als het ware weer overheen.
Maar wel heel vervelend, ja..

Groetjes, Ingrid

hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties, ik had mijn pc kapot, dus kon er een paar dagen niet op,
de nachten zijn nog steeds hetzelfde  we hebben afgelopen nacht 4 uurtjes geslapen, maar ook overdags is het slapen een groot drama, hij heeft vandaag over de hele dag precies een half uurtje geslapen, daarna was hij helemaal over de toeren, hij is dan ook moeilijk te troosten, we hebben idd zijn oortjes na laten kijken maar dat zag er prima uit, mss idd de tandjes, maar we hebben hem van de week voor het slapen gaan een paracetamol gegeven op aanraden van de ha om te kijken of hij dan wel door zou slapen, maar ook die nacht was het kl#te, dus hij heeft waarschijnlijk geen pijn.

hij slaapt nu s'morgens wel tot een uurtje of half 10, alleen daar heb ik niets aan want mijn dochtertje is wel gewoon om 7 uur wakker, dus dan moet ik toch uit.
maar dit is erg vermoeind en ik hoop echt dat het snel over is, want ik ben overdags erg chaggie, en heb een erg kort lintje merk ik, ook niet erg leuk voor mijn dochter
ik ben gisteren wel lekker alleen met mijn dochter naar plopsaland geweest, dat was erg gezellig!!!

groetjes susanne

Jeetje Susanne, wat vervelend dat het niet verbetert is. Ik zou ook niet weten wat het is, maar ik hoop echt voor je dat het snel overgaat.
Dit hou je niet lang vol en idd je dochter wil ook haar aandacht. Heel herkenbaar voor mij.
Succes
Sil  

Hey Suus,

Pffff... da's zwaar klote!!! En een schrale troost... er zijn jouw vele voorgegaan, en er zullen vele na jou komen die er ook last van hebben.
Hier is dát deel eindelijk voorbij, maar ik kreeg afgelopen week weer een melding (e-mail) van de sprongenwekker... het 7e sprongetje is onderweg
Ik weet niet zo goed wat ik me er nu weer bij voor moet stellen, maar erger dan die verlatingsangst kan het toch niet zijn?? toch??? ja??? ik hoop!!!!!!

Hopelijk kan je weer effe lekker bij tanken, en zijn de gebroken nachten snel over... dat  is gewoon killing!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hey meis,

Nou hier nog zo'n moeder hoor! Floortje is nu al een week bezig. Eerst werd ze zo ineens elke nacht rond 4 uur wakker (ze slaapt al sinds ze 5 weekjes is de hele nacht door..). Sinds een paar dagen is ze hele nachten wakker en ook overdag slaapt ze bijzonder weinig!

Ook is ze verkouden, heeft ze zure ontlasting, kwijlt ze, heeft ze verhoging of koorts en grijpt ze constant naar haar oortjes. Ook wil ze in haar bedje niet meer slapen/liggen.

Na 3 dagen koorts toch maar even langs de huisartsenpost. Ze denken dat ze oorontsteking heeft, dus neusspray gekregen (omdat ze zo verkouden is en ze in haar bedje plat ligt, loopt het snot haar middenoor in. Daar onstaat een ontsteking en heeft ze last van.
Met die neusspray moet het snot in haar middenoor dunner worden en eruit lopen. Haar bedje staat nu op haar hoofdeind op boeken zodat hij een beetje schuin staat. Zo kan het minder goed haar middenoor inlopen en makkelijker eruit.
Met paracetamol moet het nu wat minder worden. als het erger wordt, moet ze een antibioticakuur.

Dus het kan ook zijn dat je zoontje oorontsteking heeft? In denk dat het bij Floortje en haar ooronsteking is, samen met het krijgen van tandjes (die ze nog niet heeft).
Volgens de arts hebben ze bij het krijgen van tandjes minder weerstand, waardoor ze dus makkelijker ziek worden.
Maar had ook bericht gekregen van de sprongenwekker dat er een sprong aan komt die ongeveer 4 weken duurt.

We kijken het maar aan en doen maar wat we kunnen he.
Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt, in ieder geval weet je nu dat je niet de enige bent die echt niet aan zijn slaap toekomt....  ben ook zoooo op!

Succes!

hey,

we hebben afgelopen nacht weer heerlijk geslapen!!! dat zegt tuurlijk niets over aan komende nacht maar dit pakken ze natuurlijk niet meer af  en idd ik weet dat het erbij hoort, mijn dochter heeft het ook gehad, en die echt maanden, maar als je er weer midden in zit. is het weer errug vermoeiend en zwaar.

en idd fijn he die sprongenwekker  ik kreeg 'm 2 weken geleden over de mail en nog geen week later was het mis............ dus iedereen mag zeggen en denken erover wat ie wilt, maar dinand houdt zich netjes aan het boekje

groetjes susanne

Oh wat heerlijk dat je alvast weer een nacht slapen te pakken hebt!
ik duim voor je dat het vannacht weer zo zal verlopen.
Sil

Terug
Bovenaan