mijn meisje is ziek.!

Hoi Tanja,

Wat vervelend nou. ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft. Toch even een vraagje, hoe weet je dat het zonneallergie is? Maarten heeft nl ook uitslag (lijkt op de zonneallergie die ik zomers heb) maar volgens de arts bij het cb zijn het hormonenpukkeltjes en heeft ie daar geen last van. Kan dat misschien bij jou ook het geval zijn?
sterkte in ieder geval!

groetjes Pauline

Hallo dames,

Even opkomen voor Tanja, zonne-allergie wordt niet veroorzaakt door alleen maar de zon, je krijgt het ook van warmte, wordt ook wel eens warmte-allergie genoemd. Ik heb er zelf ook last van en je ziet bij mijn kleine meid ook de pukkeltjes komen wanneer de temperatuur op hoog gaat, ze waren laatst bijna weg, maar helaas het werd weer 28 graden en ze zit nu weer helemaal vol. Ik hoop dat het weer minder blijft de komende dagen zodat haar snoetje en andere plekjes weer gaaf kunnen worden.

Succes Tanja! Ik hoop dat de dokter er iets voor had, ben er nieuwsgierig naar want dan kan het ook mijn kleine helpen.

X Nands, moeder van Tess 5.5wk

Hoi,

Kay had ook wat last van hittebultjes.. Dacht eerst dat het muggebultjes waren..
Maar mijn   moeder liet me toen weten dat het kwam door de warmte,.. ik gerust!

Na een paar dagen trokken ze al weg!
Niks aan de hand dus..

en nee,.. je  hoeft je kind er niet voor in de zon te leggen! Al kan kay best wel een kleurtje gebruiken  (geintje)

Esmé

Terug
Bovenaan