Mijn meisje is ziek

als de koorts 2 tot 3 dagen zo hoog is, lukt het kind het niet zelf om beter te worden en heeft het hulp nodig. Of er is een infectie bovenop gekomen, dus een bacteriele infectie er nog eens bij. Dat is de reden om de huisarts te bellen, volgens mij.

Hallo,

Dank voor jullie reacties!
Het gaat al wel weer beter, elke dag wat beter, alleen heeft ze nog wel diarree. Gisteren heb ik haar 5 keer andere kleren aan kunnen trekken omdat het onder zat. Net tijdens de fles kwam er weer een golf diarree, waardoor zelfs mijn broek onder zat...En dan noemen ze de luiers baby dry! Ze heeft nog niet zin om haar hele fles leeg te drinken, maar haar oogjes staan al wat helderder en ze is niet zo bleekjes meer....pffff...je kunt beter zelf ziek zijn hoor.

Hai, drinkt ze nog wel goed, want die diarree klinkt wel heftig hoor. Ik weet ook niet of je zulke kleine kindjes al ORS mag geven, maar als die diarree aanhoudt, zou ik toch even de huisarts bellen en even naar haar laten kijken. Er komt straks een lang weekend aan en dan wil je toch eigenlijk niet een arts nodig hebben. Dan kan je eigen huisarts beter even kijken.
Sterkte,
Patricia

hmmm.ja, daar heb je wel gelijk in. Ik kijk het vandaag nog even aan, en anders ga ik morgen langs. Papa is net thuis gekomen, heeft ook diarree...gaat lekker hier. Ga maar eens flink met chloor gooien.....

Terug
Bovenaan