mijn nieuwe lichaam

Ik ben heel onzeker geworden omdat mijn lichaam natuurlijk niet meer is dan dat het was.
Als mijn man en ik weer beetje intiem worden dan houd ik het liefst zoveel mogelijk kleding aan ook omdat ik weet dat mijn man mijn lichaam natuurlijk niet meer zo mooi vind met al die huidstriemen.
Ik weet dat het over een paar maanden allemaal anders uitziet maar ja vrouwen he hahaha.

Hoe zit het bij jullie?
 
Na 3 zwangerschappen weet ik eigenlijk niet meer zo goed hoe mijn "oude" lichaam eruit ziet:) Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee om mezelf aan mijn man te laten zien. Dit "nieuwe" lijf heeft er wel voor gezorgd dat er nu 3 schitterende kindjes van ons samen zijn. Ook weet ik dat mijn lichaam nooit meer zal worden zoals het vroeger was. De striemen van mijn eerste zwangerschap zijn nog steeds zichtbaar en dat zal altijd zo blijven. De overtollige kilo's moeten er nog wel vanaf, maar daar ben ik druk mee bezig.
 
Na 4 zwangerschappen ben ik het helemaal eens met Ugly Betty. Hier moeten er ook nog een paar kilo vanaf maar ben al 12 kilo kwijt gelukkig. Ik zal nooit meer in een maatje 36 passen maar met een maatje 40 ben ik al heel tevreden. Ik heb ook striemen, spataders en een buikje maar dat heb ik er wel voor over. Soms baal ik er ook wel van hoor maar ik relativeer het maar snel anders wordt ik er ook geen gezelligere moeder en vrouw van...ha ha ha.
Sterkte en ik hoop dat je snel of je oude lichaam terug hebt of tevreden bent met het lichaam dat je nu hebt.

Groetjes.
 
Als ik weer wat afgevallen ben en maatje 40 aankan dan ben ik wel weer blij en als alles gewoon iets minder is de vetrolletjes dan hahaha.
Ik moet gewoon even de tijd nemen om goed te herstellen en als alles straks weer loopt met werk enz. dan komt het wel weer goed denk ik.
Ik ga mezelf gewoon lekker verwennen sauna bezoekjes,af en toe zonnebankje lekker sporten en heel veel genieten van me kleine mannetje!!!
 
Doordat ik voor zwanger zijn flink wat was afgevallen heb ik weinig striemen aan de zwangerschap over gehouden en mijn mannetje vind me nog steeds zo mooi als vorig jaar.
 
Striemen heb ik gelukkig er ook niet aan over gehouden, wel snap ik wat je bedoeld ik moet ook erg wennen aan dit tijdelijke lichaam. Ik was altijd hee l sportief ook voor mijn werk is een gOede conditie verreist. Door mijn keizersnede mocht ik de eerste 6 weken niet sporten, tillen enz. Nu ben ik wel al Gelukkig aardig wat afgevallen en pas ik al in een maat 40, Maar heb m'n oude figuur nog niet terug.
Ik ben al wel begonnen met skeeleren en ik ga lekker onder de zonnebank, zodat ik tegen de zomer weer in m'n mooi kleertjes kan met toch wel mijn oude figuur hOpelijk
 
Stel je zelf een doel: ga meer bewegen en probeer wat af te vallen. Tenminste als je geen borstvoeding geeft.
Hier is Sven al 11 maanden en ik ben sinds vorige week begonnen met meer bewegen en heel erg letten op mijn eten. Niet snoepen en gezonde tussendoortjes. Me niet vol eten, maar 1 bord is voldoende. Het gaat super eigenlijk en ben al wel wat kwijt.

En heeft je man gezegd dat ie je lichaam niet mooi vindt? Of is dat je eigen idee? Want je hebt wel een kindje gedragen en gebaard, dan mag je juist ook trots zijn op je lichaam.
 
het is een tijdelijk lichaam dat weet ik wel ik heb nog wel last van mijn hormonen hahaha.
Mijn man vind mij nog wel mooi alleen die zegt wel eerlijk die striemen zijn gewoon niet mooi en dat maakt mij zo onzeker maar wel fijn dat hij eerlijk is en die striemen zijn ook niet mooi maar ik moet leren om de tijd te nemen over een paar maanden zijn die striemen niet zo rood meer en valt het allemaal wel mee. in september heb ik een bruiloft dus dan wil ik het meeste kwijt zijn en wat strakker in mijn vel zitten dus dat is mijn doel.
 
Terug
Bovenaan