mijn nieuwe lichaam

Hee Kimmie24,
ik snap hoe je je voelt, ook mijn vriend zegt heel eerlijk dat de striemen echt niet mooi zijn. Even vervelend, maar ben wel blij dat hij eerlijk is. Ben echt super, super gegroeid in mijn zwangerschap, en ik at echt niet teveel wat iedereen dan gelijk zegt...ik was gezegend met super veel vruchtwater, een groot kind en een grote placenta, en oja, de laatste twee weken nog 5 kilo gegroeid door al het vocht...lijk nu dus op een zebra met al die strepen! Haha!
En mijn vriend weet ook dat hij dit maar voor lief moet nemen, want hij heeft er een super dochter voor weergekregen en dan is het gelijk minder erg he...haha! je kan het toch niet meer terugdraaien!
Ook ik moet nog wel een aantal kilootjes kwijt, heb 1 juni bruiloft, wil er dan iets beter uit zien dan nu...ook al is 1 juni al wel snel!

 
Hoi,
Tja helaas duurd het wel een tijdje voor je je figuur weer terug hebt. striea gaat helaas nooit meer helemaal weg.
Ik herken wel wat je zegt hoor, ik kijk op dit moment ook liever even niet zoveel in de spiegel. Als ik dan die kont en buik zie. Tja daar word je niet zo blij van. Mijn man vind het alleen maar heerlijk dat er nu wat spek om mijn lijf zit. Na mijn vorige zwangerschap zat ik na 5 maanden op mijn oude gewicht. Geen dieet gedaan, maar door de BV. Toen mijn zoontje 6 maanden was, was er echter nog 4 kilo extra af. En die kreeg ik er dus echt niet meer aan! Toen was ik dus echt te dun, maar er kwam pas weer wat aan toen ik weer zwanger werd. Ik was nu op het einde 3 kilo minder zwaar dan tijdens de vorige zwangerschap. Hoeveel kilo nu af is weet ik niet, ik ga niet zo vaak op de weegschaal staan. Ik vind de kilo's niet zo heel interessant, mijn figuur, die wil ik weer graag terug! Ik zal gewoon geduld moeten hebben, die kleine is pas 6 weekjes en met een beetje mazzel komt het vanzelf wel weer goed.
Maar inderdaad helpen de hormonen ook niet mee om je leuker te voelen! En dan heb je soms van die dagen dat je denkt: jeetje, ik wil mijn oude lijf terug!
Nou hopelijk komt het met al onze figuurtjes weer goed en leren we om trots te zijn op de striea strepen!
Liefs,
Mar
 
Hoi Hoi

Ik herken het heel erg.. ik ben super veel aangekomen in mijn zwangerschap en de laatste 2 weken erg veel stiea gekregen:( jammer genoeg ik ben al bijna 20 kilo kwijt maar wil er nog veel meer om weer op mijn oude gewicht terug te komen... mijn zoontje is nu 5 weken dus mag al niet klagen maar hoop voordat het echt zomer gaat worden mijn eigen kleidng weer aan te kunnen!

succes x
 
Terug
Bovenaan