mijn NOD is 17 augustus....wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
hallo,

wie verwacht nog meer 17 augustus de NOD???

ik duim voor iedereen
succes allemaal

gr.Wilma

Hoi hoi

Nou, niet helemaal juist maar wel bijna.... Ik verwacht mijn NOD rond 14 augustus. Wat een tijd nog he?? Vind het echt verschrikkelijk. Heb geen idee wanneer mij ei is, maar ben wel steeds misselijk. Heb dus een klein beetje goede hoop.

Liefs wondernetje

hallo,

ik wist door middel van ovelatietesten dat gister en vandaag mijn vruchtbare dagen waren, dus we hebben flink geklust vandaag en gister! dus ik hoop dat het raak is! ik zit nu in ronde 4! ik wens je veel succes!!

en inderdaad het duurt nog wel lang tot de 17e!!!

groetjes wilma

Hoi allemaal!

Ik ben pas sinds gister op deze site, dus ik vroeg me af wat is NOD?
Is dit niet-ongesteld-dagen ofzo?

Hoi Rose,

Ja dat klopt..dat zijn de dagen dat je ongesteld moet worden..maar niet zou willen worden..
Ik ziet hier ook pas sinds gisteren..maar ben door het lezen van alle berichtjes van iedereen toch veel nieuwe dingen te weten gekomen..

Succes
groetjes

quote: sandra21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2005 19:47:35'));

Bedankt Sandra!

VInd je het ook zo leuk om op deze site te kijken?
Je wordt inderdaad weer  wat wijzer en het is leuk om te merken dat er meer meiden dezelfde dingen meemaken...
Groetjes

Hey rose..

ja ik vind het ook erg leuk om hier rond te snuffelen..(eigenlijk op het moment, vind ik alle baby sites wel interresant..vanwege mijn klachtjes wil ik weten wat er aan de hand is)
En jij? zwanger of nog niet..of alleen eigenlijk graag willen, maar toch nog maar niet?
Kijk uit dit forum is zker verslavend..hihi

Liefs..

quote: sandra21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2005 19:56:28'));

Hoi Sandra,

Ik heb idd ook al gemerkt dat het een beetje verslavend is!
 Ik wil steeds weer kijken. Maar wat voor klachten heb je dan?

Ik ben zelf samen met mijn man bezig om zwanger te worden sinds 10 mnd.
Ik ben alleen errug onregelmatig in mijn cyclus, varieert tussen een maand en 3 maanden, nogal lastig.  Het is nu 5 weken geleden dat ik ongesteld had moeten worden, maar ik ben sinds 8 dagen   de hele dag misselijk en raar in mijn buik. Ik deed   zaterdag een zwangerschapstest, maar die was negatief. Maar omdat ik zo onregelmatig ben, kan ik het beste pas volgende week woensdag testen.
Alleen dat duurt nog zo lang!
Daar baal ik wel een beetje van....

Hoe zit het bij jou? Wil je graag zwanger worden?
Liefs Rose

Terug
Bovenaan