A
Anoniem
Guest
Hoi rose..
Dat is wel vervelend dat het zo onregelmatig is..dan kan je ook niet ergens echt van op aan..dat lijkt mij wel moeilijk..hopelijk is het dit x raak voor jullie..maar dat is dus nog even afwachten!
Mijn klachten zijn vaag..dan vind ik zelf..ben paar x pil vergeten in mijn vruchtbare periode.heb dus toen ook gemeenschap gehad. Nu last gehad van een lichte rare bloeding.heel ff helderrood.en daarna kleini mini beetje donkerbloed. heel apart..daarnaast ook nog last van rare buikpijn..niet zeer..maar weeig..zeg maar..
misselijk geweest..en verder best moe overdag..
Dus wat kan ik daaruit opmaken? niet veel, en alleen maar wachten tot 8-8 dan zou de dag zijn dat ik ongi moet worden..iiih
Maar ben wel bij dokter geweest voor de bloeding.had een vervanger..en die zei alleen maar..je bent stom geweest..en tis gewoon een spotting (komt toch alleen maar voor als je net begint met de pil) en de buikpijn was een buikgriepje..nou ik had zoiets van laat maar..het zal wel..
Dus afwachten..
Jullie zullen het hier wel horen..als ik terug ben van vakantie..want volgende week ga ik wel testen..maar ben dan gelijk 2 weken weg..
ik zal duimen voor jou en je man !!
Liefs