mijn ouders

@mvank

Je schrijft: ' onaardig maar ook niet echt de leukste en beste ouders naar mijn idee."

Ik had het kunnen schrijven. W

aarschijnlijk bedoelen je ouders het goed, en is ook je vader niet de kwaadste als hij niet opvliegerig is. Maar je voelt je niet helemaal op je gemak.

Ik heb net de halve zondag bij mijn schoonouders op de bank gehangen. Dat doen we bijna elke zondag, behalve als we een andere afspraak hebben.

Dat kan ik met niet voorstellen dat ik dat bij mijn ouders zou doen.

Je moet inderdaad je eigen gevoel volgen.
Maar mijn kind zou er niet heen gaan (zonder ons dan). Jij moet je kindje beschermen, en dat kan je niet als je er niet bij bent. Jij bent verantwoordelijk voor Kaylin, dus als jij er geen fijn gevoel bij hebt is dat niet overdreven. Je verzint het toch niet? Het is gewoon de waarheid.
Liefs Nelleke

dank jewel voor jullie reacties.
mijn vader (en moeder) zijn naast zijn driftbuien best aardig, maar die driftbuien maakt hem en mijn moeder omdat ze er niks aan doet naar mijn idee slechte ouders.
Mijn zusje zet zich enorm tegen hun af. Maar vind dat ze tegen kaylin wel leuk zijn en dat ik dat niet kan maken ze het oma en opa schap af te pakken.
maar pasgeleden wel een goed gesprek met haar gehad en mijn kant verteld.
ze gaf ook aan zo denk ik er nooit over.
bij ons thuis was het heel normaal hoe het allemaal ging, en nu vinden ze het nog steeds normaal.
pas toen ik bij mijn vriend over de vloer kwam zag ik dat het anders kon en leuker.
hun zeiden ik hou van je tegen mijn vriend en wanneer ze op vakantie gingen lagen er overal leuke briefjes dat ze hem missen bijvoorbeeld.
de eerste keer dacht ik nog; wat overdreven zeg, maar ik zag in dat dat normaal was.
Mijn zus was al het huis uit toen het meeste gebeurde, en zij heeft wel een beetje mijn   vaders karakter (het dominante).
ik ben blij dat ik nu wat bevestiging heb gekregen.
gelukkig steunt mijn man me enorm.

lief dat jullie allemaal gereageerd hebben.
bedankt.
Ik ga nu lekker een weekje op vakantie naar volendam.
groetjes sylvana

Fijne vakantie!!!
En zeg maar vaak tegen je moppie dat je van haar houdt. Dat is heeeeeel belangrijk voor d'r!
Liefs Nelleke

Hoi Sylvana,

Ik vind dat je helemaal niet overdrijft!! Ik zou mijn kinderen daar dan ook zeker niet achterlaten!! Stel dat ze ook klappen krijgen, dat vergeten ze nooit meer en jij vergeeft het jezelf nooit meer!

Heel veel sterkte meid!

Groetjes,Marieke mv Lyanne

Je overdrijft absoluut niet!
Ik zou mijn moppie daar ook niet achter laten hoor!
Vreselijk dat je zo'n nare jeugd hebt gehad.
Knuffel lekker met je kleine en doe niets waar je niet achter staat.
Groetjes Tanja

Overdrijven doe je zeker niet! Jou vader heeft duidelijk een probleem en het is zijn taak om daar wat aan te doen. Zolang hij dat niet doet, zou ik m'n kleine schat niet aan hem en je moeder toevertrouwen. Hij heeft jou ook blauwe plekken geslagen, waarom zou hij dat bij Kaylin dan niet doen? Als hij zo "wijs" is om niet in het gezicht te slaan, kan hij toch ook zo "wijs" zijn om helemaal niet te slaan! Slaan komt in onze familie niet in het woordenboekje van opvoeden voor.

Geniet lekker van je weekje vakantie!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan