A
Anoniem
Guest
Nou daar ben ik weer.. even terug op jullie op de hoogte te brengen van mijn ervaringen met ovulatietesten.
Ach dacht ik.. ik heb er genoeg gekocht.. waarom niet lekker vroeg ermee beginnen.. tenslotte kan je ov ook veel vroeger in de maand zijn..
Dus ik ben vrolijk op dag 10 van mijn cylcus begonnen met ov-testjes.
Het is de bedoeling dat ik het testje een aantal seconden in wat urine houd en na ongeveer 5-10 minuten controleer wat er te zien is.
Een enkel streepje is de controle dat hij werkt.. Een tweede net zo helder streepje zou aangeven dat mijn ov eraan zit te komen.
En dit gebeurde er de afgelopen dagen..
Dag 10 - test 1 - geen tweede streepje
Dag 11 - test 2 - geen tweede streepje
Dag 12 - test 3 - geen tweede streepje
Dag 13 - test 4 - heel heel heel licht tweede streepje
Dag 14 - test 5 - geen tweede streepje
Dag 14 - test 6 - geen tweede streepje
Dag 15 - test 7 - geen tweede streepje
Dag 16 - test 8 - geen tweede streepje
Vandaag is dus dag 16, maar nog niets te zien??!!!!
Ik heb er hier nog 2 liggen voor morgen en overmorgen, maar dan ben ik er weer doorheen.. Had toch wel gehoopt nu iets te zien zeg!
Ik bedoel.. als hij die ov 48 uur van te voren kan aangeven.. dan vind ik wel dat het bij mij erg laat komt.. of het komt natuurlijk niet.. dat is een ander verhaal.
Oke misschien heb ik deze ronde wel een lange cyclus en komt het nog of na die laatste test.. maar wel jammer dat ik nu nog geen zekerheid heb.
In elk geval klussen we ijverig door!
Iemand anders ook ervaring met de ovulatietestjes van Romed?
Als ik niets meer te zien krijg en ook niet zwanger ben aan het eind van deze ronde dan doe ik nog een poging, maar dan met een ander merk.
Liefs Julia
Ach dacht ik.. ik heb er genoeg gekocht.. waarom niet lekker vroeg ermee beginnen.. tenslotte kan je ov ook veel vroeger in de maand zijn..
Dus ik ben vrolijk op dag 10 van mijn cylcus begonnen met ov-testjes.
Het is de bedoeling dat ik het testje een aantal seconden in wat urine houd en na ongeveer 5-10 minuten controleer wat er te zien is.
Een enkel streepje is de controle dat hij werkt.. Een tweede net zo helder streepje zou aangeven dat mijn ov eraan zit te komen.
En dit gebeurde er de afgelopen dagen..
Dag 10 - test 1 - geen tweede streepje
Dag 11 - test 2 - geen tweede streepje
Dag 12 - test 3 - geen tweede streepje
Dag 13 - test 4 - heel heel heel licht tweede streepje
Dag 14 - test 5 - geen tweede streepje
Dag 14 - test 6 - geen tweede streepje
Dag 15 - test 7 - geen tweede streepje
Dag 16 - test 8 - geen tweede streepje
Vandaag is dus dag 16, maar nog niets te zien??!!!!
Ik heb er hier nog 2 liggen voor morgen en overmorgen, maar dan ben ik er weer doorheen.. Had toch wel gehoopt nu iets te zien zeg!
Ik bedoel.. als hij die ov 48 uur van te voren kan aangeven.. dan vind ik wel dat het bij mij erg laat komt.. of het komt natuurlijk niet.. dat is een ander verhaal.
Oke misschien heb ik deze ronde wel een lange cyclus en komt het nog of na die laatste test.. maar wel jammer dat ik nu nog geen zekerheid heb.
In elk geval klussen we ijverig door!
Iemand anders ook ervaring met de ovulatietestjes van Romed?
Als ik niets meer te zien krijg en ook niet zwanger ben aan het eind van deze ronde dan doe ik nog een poging, maar dan met een ander merk.
Liefs Julia