Mijn ovulatietesten ervaring...

Zo wat een reacties zeg! Bedankt allemaal.

Vandaag weer negatief getest. Nu heb ik zoiets van pech gehad hoor.. het was deze maand gewoon om het uit te proberen. Volgende maand koop ik een ander merk en ga ik me wat beter aan de regeltjes houden - 4 uur wachten met plassen voor het testen - en ook - op hetzelfde tijdstip testen.. Daar had ik me nu wat minder aan gehouden.

In elk geval geef ik het nog niet op.. en ook maak ik me niet te druk om het feit dat ik deze maand dan geen streepjes gezien heb..

Die van clearblue vind ik echt te duur. Ik denk dat ik die van matcare eens ga proberen.
Voor wie ook op zoek is even een paar sites: www.matcare.nl, www.babybrabbel.nl en www.sensitest.nl

Ik hou jullie op de hoogte..

Liefs Julia

Hoi,

ik ben nieuw op de site. Wil na veel van jullie ervaringen gelezen te hebben graag weten met welke ovulatietest ik het beste zou kunnen beginnen. Merken en keuzes te over, maar ik raak het spoor een beetje bijster...

Word  ondanks een regelmatige cyclus toch steeds in de maling genomen door mijn lichaam...dus een ovulatietest zou misschien meer  kunnen helpen bij het  bepalen van mijn vruchtbare dagen...

Hoop op tips, bedankt alvast!

Hey !
Ik ben deze maand ook begonnen met ovu.testen. Die van sensitest heb ik gekocht.
Die van cleare blue zijn me toch echt even te duur.
Waarschijnlijk ben ik ook te vroeg begonnen met testen, want ik heb geen streep kunnen ontdekken. (afgelopen zaterdag was de laatste) Ook houd ik mijn temp bij. Vandaag was mijn temp hoog, dus gisteren of eergisteren was mijn eisprong.
Wel heb ik gehoord dat de Romed testen inderdaad niet betrouwbaar zijn en dan praat ik voornamelijk over de zwangerschapst. Uit onderzoek is gebleken dat mannen hier ook een positieve test uit halen, dus dan vertrouw ik de ovu.testen ook eigenlijk niet.
Groeten van Miena.

Hallo allemaal,

ik schrijf meestal op het andere forum maar lees hier nog af en toe mee.
De apotheek heeft ook ovulatie testen huismerk. Dat zag ik van de week, maar ik heb geen idee hoe duur ze zijn. op het doosje leek het een beetje op die van clear blue. Zelf heb  ik weleens die van sensitest gebruikt, over het algemeen prima.

succes, Belle

hi meiden ,

Ik gebruik die van sensitest en ik heb duidelijk op dag 16 een dikke roze tweede streep gehad . de dagen ervoor was hij heel licht.
Dus ik vind hem wel duidelijk.

Ik heb die dipstick met groene rand.
meiden succes met testen

groetjes bianca

Terug
Bovenaan